/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Monavie
Fra : JubazKan
Vist : 1335 gange
50 point
Dato : 30-10-08 23:09

Er der nogen der kender til Monavie? Jeg er blevet tilbudt at komme med i konceptet.

Søg under Monavie på youtube

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 30-10-08 23:23

Tal med Din læge.

Kommentar
Fra : JubazKan

Dato : 31-10-08 00:47

Jeg taler om konceptet ikke produktet.

Kun seriøse svar tak!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-10-08 04:02

Ja, hurrahhhhh.........

YoyTube viser et MEEEEGET amerikansk TV-indslag hvor de fremviser en sort flaske med juice til 40 $, og alle tilskuerne klapper i deres små hænder på kommando.

Trods at man siger vi skal have antioxidanter KAN man få for meget, derfor foreslog jeg samtale med en læge først.

Om Du vil drikke 5 liter om dagen selv, tage røven på andre eller lande i en pyramide er op til Dig selv.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-08 08:43

Fup og svindel,
en pyramidekonstruktion.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-08 10:41

Citat
Kun seriøse svar tak!

Er du så hjernedød at du tror på det, så kan du ikke
se hvad der er seriøse svar.

Godkendelse af svar
Fra : JubazKan

Dato : 31-10-08 15:34

Tak for svaret Teil din store klaphat... Du er sgu da virkelig værd at ofre point på.. bare jeg for lov at svine dig tilbage din store idiot.. hahahahahaha

Kommentar
Fra : terje87

Dato : 16-09-09 18:21

Jeg er også lige blevet inviteret ind. Det lyder altsammen lidt for godty til og være sandt. Men jeg ved ikke:? Nogen der føler sig snydt?

Se her http://www.inc.com/inc5000/2009/the-full-list.html De klare sig meget godt på verdensplan

Kommentar
Fra : MentorMLM

Dato : 12-12-09 16:01

Når du kikker på muligheden Network Marketing, er det godt at spørge sig selv om: hvorfor kunne jeg tænke mig at starte en selvstændig forretning, om det er som fritids forretning eller med henblik på at arbejde med det fuldtid er spørgsmålet:
Hvorfor, hvorfor vil jeg starte sådan en forretning. Du behøver et virkeligt stærke "hvorfor", for det er aldrig pengene der er dit virkelige "hvorfor"

Det er selvfølgelig godt at sætte sig ind i, hvordan du bliver betalt, hvor meget du skal omsætte osv, for at tjene det du ønsker dig at tjene.

Og spørg også dig selv om: Hvilken slags problemer og udfordringer, er du klar til at tage for at leve det liv, du drømmer om?

Kik evt her: http://mentoringforfree.dk/

NB. Der findes to typer mennesker:
Ejerne der tjener profitten, og de ansatte der gør alt arbejdet.