/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
min hamster spiser ikke
Fra : lille-ciller00
Vist : 1354 gange
50 point
Dato : 27-10-08 14:03

hej jeg har en dværg hamster og han spiser ikke. kun æbel. hvad kan jeg gøre få han begynder og spise igen.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 27-10-08 14:28

Den er sikkert ikke sulten, hvis hamsteren ellers ser sund ud og løber lidt rundt, så vent til den bliver sulten, du må ikke give meget æble bare fordi det er det eneste som den vil spise, du har vel nogle foderpiller som grund foder? Den skal ikke kun have frugt og grønt. Og husk den skal altid have adgang til frisk vand, der sker intet fordi den ikke spiser mere i dag, bare vent i morgen er den sikkert sulten igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-08 14:39

Den er blevet så træt af dig, at den sultestrejker

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 27-10-08 14:45

klumme stop med og skriv til mig !!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-10-08 14:49

STOP du med dine tåbelige hamsterspørgsmål. Gå på biblioteket og lån en bog om hamstre. Det kan godt være du keder dig, men det skal jo ikke gå ud over Kandu. Hvor er din far og mor henne?? Snak med dem om din hamster.

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 27-10-08 14:55

det har jeg gjort og der står det ikke i. og det er ikke dumme spørgmål!! siden handler om og spørge om ting. hvad bruger du måske siden til??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-10-08 14:57

Citat
lille-ciller00 - klumme stop med og skriv til mig !!!

Klumme er snart den eneste der gider at svare på dine dumme spørgsmål.

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 27-10-08 15:00

hvad ved du om det??

Godkendelse af svar
Fra : lille-ciller00

Dato : 27-10-08 15:00

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 27-10-08 16:28

Du skal bare kun give den æbler!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-08 00:51

Selv tak, jeg håber at det lille dyr er blevet sulten igen nu

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 28-10-08 13:56

han er begyndt og spise

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-10-08 14:21

Dejlig at høre sådan en lille fyr kan jo ikke spise hele tiden