/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
ang. "lok reklamer"
Fra : hubi
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 27-10-08 10:59

Hej kanduer
Efterhånden som man surfer rundt på nettet møder man mange forskellige reklamere, men, hvis jeg skulle indløse alle de "gevinster" jeg er blevet lovet, så ville jeg sidde som millionær og har rejst det meste af verden rundt.
Hvad er det der gør det lovligt at reklamere på den måde, og kan man egentlig ikke kræve sin "gevisnt"?

jeg tænker på de reklamer der somregl lyder og starter med "..tillykke du er nr 1.000000 og har vundet en rejse til nepal indløs din gevisnt nu"

//jesper

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-08 11:09

Jammen har du da ikke fået det de lover..............hmmm. det kan jeg ikke forstå.

Ps. Der er dejligt varmt her i nepal, så det er godt at Jaguaren har aircon.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 12:53

Meld dem til politiet

Det skal du ikke finde dig i......

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 27-10-08 13:49

Du har lige afsløret dig selv Eyvind??.
Jeg er lige blevet påkørt af en Dansker i Nepal,han kørte i en Jaguar på danske plader .
Jeg ved godt,jeg lavede en fejl,men derfor behøvede du ikke råbe
Så KANDU lære det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-08 15:08

sorry - det er ikke til at se hvorman kører, med alle de vilde damer i bilen, og så lige de flasker jeg fik for at flyve med "Aeroflott"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 15:09

Citat
af en Dansker i Nepal,han kørte i en Jaguar på danske plader

Så "dum" tror jeg nu ikke eyvind er at han kører på danske plader i Nepal....

Men der har måske været så mange milliongevinster at det er UDEN betydning....

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 27-10-08 17:03

nej har aldrig set nogle penge eller noget nå spøg til side, hehe jeg spurgte mere af interesse, lige som at bet24.com ladbrooks.com og alle andre udenlandske spiludbydere ikke må reklamere på danske kanaler... :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 17:20

Citat
at bet24.com ladbrooks.com og alle andre udenlandske spiludbydere ikke må reklamere på danske kanaler...

Hvad kalder du danske kanaler

De reklamerer da lystigt......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-08 18:50

Det er ikke helt Danske, for de er made in taiwan. Ligesom mine helt nye computere, som jeg fik ved medlemskab af diverse bogklubber fra et kuponhæfte. Desværre var serienumrene faldet af under transporten.

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 27-10-08 23:10

hehe refi hvis du lægger mærke til det så er tv3 og 3+ de eneste kanaler de reklamere på og de er ikke dansk ejet (: de er ejet at viasat og ligger derfor ikke under dansk lovgivning... du ser aldrig andre spiludbydere end danske spil reklamere på dr1 og tv2 (:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-10-08 23:18

Korrekt - men derfor var det vel også på sin plads at nævne dem....

Der er jo MANGE danske kanaler udover DR og TV2

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 28-10-08 15:54

det rigtigt refi ... men tror enmet er ved at være uddebatteret og tror ikk rigtig der er nogle der kan komme med et svar :/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-08 15:58

Svar på hvad....

Reklamerne i TV påstår da ikke du har vundet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 16:32

Tja - det er li'som når naboen gir to pilsnere - det gør han jo ikke, for han drikker den ene selv.

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 28-10-08 18:27

jamen har i aldrig set de reklamer på nettet som blinker helt vildt og siger man er nr. 1.mil besøgende og at man skal hæve sin gevinst fx en rejse eller en masse penge; selvom man allerede har været på siden 3 gamge samme dag...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-08 18:35

Du kan da ikke blande nettet sammen med TV - hvad har det med hinanden at gøre....

På nettet er der da masser af svindlere

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 31-10-08 01:15

ja, iih i er ikke til at diskuterer med, i "skyder" gennem alt hvad jeg siger , ved du/ i om man kan dele point op? for i skal jo egentlig begge have dem

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 31-10-08 09:31

Det kan man IKKE - du er den eneste der kan vælge....

Godkendelse af svar
Fra : hubi

Dato : 04-11-08 09:16

jamen tak for svaret refi og også til jer andre (: