/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
spammer points
Fra : Teil
Vist : 2037 gange
500 point
Dato : 26-10-08 15:04

hvem hvad hvor ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-08 15:05

Hvem spammer????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-10-08 15:05

en flok idioter

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-10-08 15:07

Citat
hvem hvad hvor ?

Ja,- en flok mindrebemidlede narrøve. Ikke ligefrem studenterhuen men nærmere
klaphatten der trykker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 15:24

Nogen speciel årsag til det lo.. skal fortsættes

Der går sgu da mere og mere parodi i Kandu´s intentioner....

Men OK - de gider jo ikke selv stoppe det åbenbart.....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 16:49

Åhhh hvor gør det ondt "man" ikke må deltage i trådene!

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 26-10-08 17:18

I kan jo bare fravælge smaltalk, så er i ude over det problem men det er i måske ikke kloge nok til at finde ud af

Smokie fej lige for egen dør først.
Citat
Du skal også have point for dit gode råd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 17:21

Moral har alle dage været godt. Dobbeltmoral dobbelt så godt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 17:59

Citat
Åhhh hvor gør det ondt "man" ikke må deltage i trådene!

Ja - det ville være LIDT nemmere at fortælle HVAD MAN MENER OM DET P.. I PRAKTISERER I TIDE OG UTIDE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 18:00

Men før eller siden har de få "aber" vel ikke flere point tilbage

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:07

Dette site er noget lal. Det kører normalvis uden konsekvenser og moderatorer. Der kan svares fuldstændig vildt dårligt og lalret uden konsekvenser. Senest lagde jeg mærke til at Flash inddrog nisser i et svar vedr.: overgang på et komfur. Eller udmærker Teil sig jo ved konsekvent at tilsvine alle. Såehhh Refi, en side med: "Måske" og "jeg tror noK", blandet med direkte tilsvininger! Og så har du lidt mavepine?!?!?? Sålænge point-svindelen ikke foregår mellem "egne" profiler kan det vel dybest set være ligegyldigt. Iøvrigt er det jo kun et få-tal der ser gevinsterne! De skriver godt nok de vil betale, men gør det ikke.

Hvis du virkelig har mavekneb over lidt poæng, hvor er du så i alle de andre poængfordelingstråde? Eller alle hadetrådene? Eller alle de uforståelige? Eller alle de andre ligegyldige spam-tråde?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:09

Iøvrigt kan poæng jo fremtrylles!?!?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 18:18

Citat
Hvis du virkelig har mavekneb over lidt poæng

Hvem har mavekneb

PLAT vil ALDRIG kunne konkurrere med VIDEN/ERFARING

Men det ødelægger intentionerne....

Legepladser findes der rigeligt af - men det kræver jo man tør vise man er et legebarn

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:24

Arhhhh Refi, du af alle svarere har en del "tror" jeg nok. Senest lagde du en annonce for en billig mixer i en tråd, hvor spørgeren ville vide hvordan og med hvad man manipulerede lyd. Det hørmer altså lidt af point-jagt. Og så havde du endda den frækhed at komme med dumsmarte bemærkninger til Fotowig. Du er ikke en bønne bedre. Og du jagter på sygeligste viis de der der dyrebare poænger. Og i den jagt fristes du ikke sjældent til ret sølle forsøg. Så kom ikke her med udtryk som VIDEN/ERFARING. Du er af og til en dygtig svarer, men du kommer fandeme også med meget der er grusomt sølle. Og du holder dig jo heller ikke for fin til at modtage plat-poæng, vel?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:49

...men Refi, så foreslå da kandu at nedsætte et par moderatorer eller tre! Men hvordan går det så lige med antal besøgende. Jeg kan da se indtil flere "svarere" der vil ryge for lal og uforståeligheder.

Men hvem vil du selv lige foreslå som moderator(er)? Og hvilken type ting vil du ikke acceptere? Uforståelige indlæg som diskens? Farlige "prøv dig frem" fra Suno? Hadetråde fra samme, sammen med Flash'es. Eller Flash'es Nisse-svar? Eller dine egne forsøg, når de er mest sølle? Eller pigernes snik/snak? EllerScootergrisens temmelig rabiate holdning til udefra kommende mennesker? Klumme's ret kraftige udladninger? Hvor kommer grænsen til at gå?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 18:50

Fred være med eder.....

Du fatter alligel ikke noget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 18:50

De manglende bogstaver for for at spare

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:51

... men skal vi vædde på at moderatorerne kommer op at skændes indenfor de første 30 dage. Og antallet af besøgende mindskes i en grad annoncørerne ikke vil holde af.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:52

Nu ææælsker du jo navlepilleri! Gad godt at høre din egen anmeldelse af dit lydsvar!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:53

...og hvis du fatter noget, er jeg glad for at være en af dem der ikke fatter noget!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 18:54

Jamen så lyt....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:54

...kunne vi få en lille anmelselse?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 18:55

Ja - LYT - eller er du også DØV

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:58

LOOOL Du er dog en nar! Manden spørger om noget konkret og du giver am en brochure for noget billigt pis. Sådan et svar kalder du seriøst og VIDEN! Du tabte sgu lige slemt i den smule agtelse jeg havde for dig!

Gider ikke lege med dig mere. Forsæt nu endelig med din navle!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-10-08 18:59

Refiwits

LOOOL

Kommentar
Fra : pve

Dato : 26-10-08 21:33

Citat
Arhhhh Refi, du af alle svarere har en del "tror" jeg nok. Senest lagde du en annonce for en billig mixer i en tråd, hvor spørgeren ville vide hvordan og med hvad man manipulerede lyd. Det hørmer altså lidt af point-jagt. Og så havde du endda den frækhed at komme med dumsmarte bemærkninger til Fotowig. Du er ikke en bønne bedre. Og du jagter på sygeligste viis de der der dyrebare poænger. Og i den jagt fristes du ikke sjældent til ret sølle forsøg. Så kom ikke her med udtryk som VIDEN/ERFARING. Du er af og til en dygtig svarer, men du kommer fandeme også med meget der er grusomt sølle. Og du holder dig jo heller ikke for fin til at modtage plat-poæng, vel?

Accepteret svar
Fra : achton

Modtaget 500 point
Dato : 26-10-08 21:47

kom så med dem

Kommentar
Fra : johnnyp

Dato : 27-10-08 15:52

3773 og refi
Hvad om I brugte messenger til at " svine " hinanden til på ???. Så var vi der abonnerer på diverse grupper FRI for at læse sådan en gang gylle som I lukker ud.
Og lad ny være med at fare i blækhuset og skriv h... f..... r.... det dg, for jeg vil ikke besvare.

mvh

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-10-08 21:53

Eller Lottos foreslag om at lade motoren gå selvom der er benzin i olien Hvorherre bevars fej for din egen dør

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-10-08 13:40

O.b.s.- Lotto = et dårligt nr.fra Horsens-egnen

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 31-10-08 10:30

Tak for svaret achton.