/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
De Store IT-virksomheder
Fra : Ladmorillo
Vist : 639 gange
446 point
Dato : 18-03-03 15:43

Hejsa

Jeg skal bruge en liste over de 30-50 største IT-Virksomheder der har base eller en afdeling i københavn/storkøbenhavn. Det må også godt være virksomheder som ikke primært er IT men som så har en meget stor IT-afdeling. Der er måske ikke en officiel liste men så bare nævn løs med jeres bud.

MVH
Ladmorillo

Kommentar
Fra : Gaskonen

Dato : 18-03-03 21:52

Hej

Prøv her : http://www.job-guide.dk/it.htm, der er en liste over 'De største', om de så
alle har base i Københavnsområdet har jeg ikke lige checket *S*

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 446 point
Dato : 19-03-03 12:49

Hej Ladmorillo!

Du kan finde ale de firmaer du ønsker via: http://www.krak.dk/

Du har mulighed for at søge på brancher, ant. ansatte og område.

Gå eks.v. ind på Krak.dk og vælg "KrakBrancher", derefter vælges "KrakIT" derefter udfyldes område og antal ansatte.

God fornøjelse og held og lykke med jobsøgningen!

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Ladmorillo

Dato : 19-03-03 13:58

Hej Bjarne_H.

Det var lige det jeg manglede, takker

Ladmorillo

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 19-03-03 14:10

Hej igen Ladmorillo!

Selv tak det var dejligt , at du kunne finde hvad du havde brug for!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : nickmalden