/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
hjælp ..
Fra : lille-ciller00
Vist : 478 gange
10 point
Dato : 21-10-08 13:55

kan et marsvin og en sirbirsk dværg hamster godt gå sammnen uden der sker noget???

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 21-10-08 14:23

Ja måske hvis det er en han og en hun kommer måske et "hamstersvin" ud af det.

hawaii7

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 21-10-08 14:34

Hamstere er mest nataktive, så det vil da ikke være meget fornøjelse de kan få af hinanden.

Men får du et mega stort bur, kan du sætte et marsvin og en kanin sammen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-08 14:54

nej vil jeg sige...hamstere og marsvin fungerer ikke godt sammen.

De kan ikke enes og stiller forskellige krav til indretning og pasning

Godkendelse af svar
Fra : lille-ciller00

Dato : 25-10-08 20:35

Tak for svaret igen!