/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sim kort
Fra : bagfini
Vist : 304 gange
40 point
Dato : 18-03-03 11:05

Jeg har snart en hel pose med gamle simkort, er der ikke et program der kan slette det fuldt ud så man kan skrive sit nuværende kort over så man har 2 samme kort. På de fleste har jeg glemt pin koden.

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 18-03-03 15:52

hmmmmm nej det er der devsære ikke har du miste din kode må du hen vende dig til de selv skab der har de sim cards for at få PUK koden sendt til dig !!! men du kan få en sim card læser til din computer men kraver at du stadig kan din sim kode !!!

//NeoNmaN

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 31-03-03 18:57

nej der ik