/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Grafisk visning i C5
Fra : Maddog_dk
Vist : 1227 gange
100 point
Dato : 08-10-08 09:44

Hej
Jeh køre med Vista og Office 2007, samt C5.
problemet er at funktionen "Vis Grafisk" ikke virker under statistik. når denne funktion vælges kommer der kun en grå skærm.
jeg har forsøgt at installer owc11.dll, men den melder fejl i vista, når jeg installer denne på en XP maskine virker det som det skal, ingen problemer med den grafiske visning. Er der nogle der kender løsningen til Vista????

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 08-10-08 19:02

Har du tilkøbt statistik? Det er et specielt modul til C5 ,som du skal have købt rettigheder til.

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 08-10-08 19:35

Hej Maria
det har vi, det virker perfekt på alle maskiner med Win XP, men ikke på Vista maskinerne, da jeg ikke kan installer owc11.dll filen. det er den fil der afgøre om det kan vises.. og den er ikke kompatibel med vista

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 29-10-08 19:43

Hej
Så har Microsoft frigivet den rigtig dll fil, den kan downloads på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 29-10-08 19:47

kan man trække sit spørgsmål tilbage, således at denne tråd lukkes?

Accepteret svar
Fra : mariafrederiksen

Modtaget 50 point
Dato : 29-10-08 20:05

Du godkender bare din egen kommentar.
Tak for tilbagemeldingen.

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 30-10-08 17:33

jeg har ikke mulighed for at godkende min egen kommentar, så jeg bliver nok bare nød til at annullere spørgsmålet

Godkendelse af svar
Fra : Maddog_dk

Dato : 02-11-08 10:49

Tak for svaret mariafrederiksen.