/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
BiB BiB lyd på Volume knappen.
Fra : jjhj
Vist : 1142 gange
50 point
Dato : 05-10-08 23:28

Hej..

Ved ikke om det er et dumt spørgsmål, men er der nogen der ved hvordan man kan fjerne den der BiB BiB lyd på Mac´en når man enten skruer op eller ned for Volumen.....??? Hvis det altså kan lade sig gøre... :)

Syntes det er irriterende når man spiller højt musik at man kan høre den BiB lyd når man enten skruer op eller ned :D

På Forhånd TAK! :D

Mvh jjhj

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-10-08 23:40

Nu kender jeg ikke lige din men i lydinstillinger plejer man at kunne styrer den slags

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 06-10-08 06:40

Du kan selv lave din lyd om til mange forskellige lyde, hvis du ønsker det.
Nu skriver du ikke n oget om hvilket styresystem du kører med.
På min gode gamle mac klikker du på æblet i øverste venstre hjørne, derefter på kontrolpanaler, derefter på lyd. Nu kommer der nogle faneblade og du klikker på advarsler. Her kan du selv vælge den lyd du syntes om, eller skrue helt ned for lyden.
dette gælder på den gode gamle OS 9.1 dansk version.

Med venlig hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : werter

Modtaget 50 point
Dato : 06-10-08 13:22

æblemenu.
Systemindstillinger.
Lyd (i hardware-linien).
Lydeffekter.
Fjern hak ved "Afspil advarselslyd, når lydstyrke ændres"

vl h Werter

Godkendelse af svar
Fra : jjhj

Dato : 06-10-08 17:50

Cheers m8..

Lige hvad jeg skulle bruge....