/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Sundt?
Fra : Ginababy
Vist : 907 gange
10 point
Dato : 22-09-08 21:25

Jeg undrede mig lige om hvorvidt dette mad-intag er sundt nok/lidt nok. Her er hvad jeg spiste idag

1½ skive rugbrød
1 dåse torsketogn
1 dåse makrel i tomat
2 skriver ost
2 grønne æbler
kun vand og usødet the

Jeg er pige, 18år gammel, 161 høj og vejer 49kg

Accepteret svar
Fra : salacia

Modtaget 15 point
Dato : 22-09-08 21:51

Nu er det jo ikke op til mig at bestemme om du skal tabe dig eller ej, men mit råd er, at du overhovedet ikke behøver at tabe dig. Med den højde og vægt du har, ser det ud for mig at du er slank nok i forvejen Måske lidt undervægtig, hvis du skulle spørge mig, så jeg vil absolut ikke anbefale at du taber dig mere - det er jo heller ikke sundt for kroppen.
Spørg din læge, venner eller familie - jeg vil tro de vil sige nogenlunde det samme som jeg - du behøver ikke tabe dig.

Med hensyn til det du spiste, var det en god sammensætning synes jeg.. men lidt salat er også en vigtig del af dagen.

Godkendelse af svar
Fra : Ginababy

Dato : 22-09-08 21:56

Jeg bliver desværre aldrig tilfreds, jeg har bare det problem at jeg har "stiret" mig blind på hvor vidt hvor lidt mad er lidt og hvor meget mad der er meget :)

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 22-09-08 22:09

Nej det er svært at være tilfreds med sin krop, det er jeg da heller ikke selv.. der er nok ikke mange der er tilfredse med deres krop. Jeg synes kun man skal ændre sin krop, hvis man tror man bliver gladere/lykkeligere af det - eller hvis det er for helbredets skyld,- det er det allervigtigste.

Men bliv du bare ved med at spise sundt, det er i hvert fald en god måde at holde vægten på