/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
mararidt
Fra : kugl
Vist : 274 gange
20 point
Dato : 20-09-08 17:19

har haft en del mararidt,hvor det blir så ekstrem,at det faktisk,blir alt for vildt,
det er for det meste noget med,en masse blod og meget voldelige hændelser...
åber der er nogen der kan give et råd.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-09-08 17:25

Undgå voldelige fjernssynudsendelser/film og pc/ps spil i en periode

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-09-08 18:23

følg nordsteds råd, og se for fremtiden kun Bamse og Kylling

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 20-09-08 18:24

prøv at læse dette forum, der er vist gode råd

http://debat.sol.dk/show.fcgi?category=28&conference=291&posting=323583

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 21-09-08 12:40

Hej kugl.

Der findes mange gode råd om mareridt, og nogen af dem hjælper og andre er fuldstændig værdiløse,
og det afhænger af meget, og især af det pågældende menneske.

Og årsagen til at du har mareridt, er at hjernen arbejder videre med de ting du har oplevet,
specielt i dagens løb, men også tidligere oplevelser af enhver art.

Men en ting som du kan gøre, og som virker hver gang, er at bearbejde de oplevelser
som du har ”forsøgt” at ”lukke af for”.

Med venlig hilsen
DkwM327