/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Mænd og intimbarbering?
Fra : HotDuck
Vist : 2060 gange
40 point
Dato : 19-09-08 21:09

Hej,
Nysgerrigt spr. ?
Jeg har lagt mærke til , at i den svømmehal hvor jeg kommer nu, er der ingen andre end mig (har set én), der har barberet det hele væk, i den hal jeg kom i før, der var der ca. 20-30% der var barberede,.

Spørgsmålet er nu: Hvopr mange er barberede hvor mange ej?

A

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 19-09-08 21:14

Nej, jeg kan godt lide kvinder.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 21:22

Hvor lå den hal hvor du kom før

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-09-08 21:28

Nå nå Suno, du har ikke helt glemt det

Kommentar
Fra : HotDuck

Dato : 19-09-08 21:38

glemt?

Kommentar
Fra : HotDuck

Dato : 19-09-08 21:39

hvorfor det suno? Mangler du noget glat at se på?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 23:02

Nej mine egne klodser er helt glatte ...Det er dog slidt af

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-09-08 23:12

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-09-08 23:17

Nogle der vil mærke eller .....

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 20-09-08 00:32

bare jeg vidste hvorfor vil du vide det? Hvad skal du bruge det til?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 20-09-08 00:37

Der er SEX % der har barberet det hele væk

Kommentar
Fra : melani01

Dato : 20-09-08 00:43

jamen er det ikke meget intimt spørgsmål og det kommer an på hvem man er sammen. Nogle piger kan godt lide at deres mænd er glatbarberet eller omvendt.

Kommentar
Fra : HotDuck

Dato : 20-09-08 08:32

Luk r.... - alle i kvikke. glem det. jeg finder mine svar et andet sted, hvor iq-niveauet er lidt højere.

Accepteret svar
Fra : m13ark

Modtaget 40 point
Dato : 20-09-08 08:43

hej hot dog..... hvor har du ret. det ryger altid af sporet. dit spørgsmål er der ikke noget galt med, men der er altid "nogen" der vrider det til noget andet. Hvad er der galt med intimbarbering. Det ser noget mere soigneret ud end en dusk der ligner en gulvsvaber.

Godkendelse af svar
Fra : HotDuck

Dato : 20-09-08 08:45

Tak for svaret m13ark.

Du er god nok.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-09-08 15:46

I er sku da bindegale og en og samme person eller i har måske en klub i dyrker

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 21-09-08 08:10

hvis der er nogen der lider af personspaltning,må det være dig sonowich. Hvad er det der bringer dine vævsvædsker i kog?. Har du ikke fattet en skid af ideen med dette forum. Det handler om, at få uddybet forskellige spørgsmål, og til din orientering,,,,,,der findes ikke dumme spørgsmål....kun dumme svar. hvis du ikke har lyst til at deltage i debatten, på en sober måde, så lad være. Du er et af de eksempler, der bekræfter folks fordomme om at deltage på disse sider.Prøv dog at holde dig til emnet. Du har selv valgt at deltage i denne tråd, og det er vel fordi emnet intereserer dig.
Hvis du vil diskutere på din premis synes jeg du skulle oprette din egen hjemmeside.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-09-08 21:16

m13 ark Jamen du har jo virkeligt givet nogle guldkorn at din vidtomspændende viden om emnet

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 22-09-08 07:24

endnu et bevis på, at du ikke rigtig forstår hvad det handler om. Mit indlæg handler ikke særlig meget om "emnet" som du så malerisk beskriver. Det handler om den måde du deltager i "emnet". Det skal fra min side lyde til dig. " deltag i et hvert indlæg på en sober og anstændig måde. Det ville klæde dig" og være til stor fornøjelse for alle der har lyst at deltage.. Denne tråd handler om intim barbering for mænd... skulle vi ikke lade det blive ved det.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-09-08 15:01

Og hvem har så bedt dig om at være dommer ????

Kommentar
Fra : Immanueldk

Dato : 11-03-09 17:24

Der findes sku også MEGA DUMME SPÖRGSMÅL SOM DETTE!
Hvor mange procent barbere sine nosser, ta dig lige sammen mand, Lav et emne på facebook, og send rundt, så kan du få en statistik, tror ikke DST laver statistik, hvor mange mänd mellem 15-26 barbere deres nosser.

Et andet dumt spörgsmål jeg lige har läst "Kan 2 raske mänd udvikle HIV." Har folk ikke seksuel undervisning, eller er de bare lukket inden for döre uden tv, internet eller omverdenen?
Seriöst!

Du skriver at folk herinde har lav IQ, tjek spörgsmålene og tänk hvor sjovt vi INTELLEKTUELE mennesker ser på disse dumme spörgsmål inkl. dit!