/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Netværk af TV, Video, HDD, Sat
Fra : norkar
Vist : 239 gange
20 point
Dato : 19-09-08 15:11

Disse enheder har jeg sammenkoblet med scart stik. Jeg anvender en scartbox med 3 udgange fra video. Denne scartbox er med mulighed for tænd/sluk hver enkelt udgang. Jeg kan ikke få det til at fungere. Hvis jeg forbinder sat. recieveren direkte til TV fungerer det. Er der noget jeg ikke forstår.så nogle forbindelser er forkerte - ? Venlig hilsen norkar

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-08 16:32

Recieveren skal under alle omstændigheder direkte i TV...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-09-08 21:00

Det ik sikkert din omskifter kan laver forbindelse med alle de 21 ben eller hvad mange det er som er på et scart stik.
Det kan være den bare skifter mellem en auto switch ledning så det ik sikkert du kan få det til at virke på den måde.

Jeg havde også engang en playstation og nogle andre ting sat samme i en boks og hvis f.eks dvd/videoen var sat til samtidig med playstationen som jo er smart så gik det lidt ud over billed signalet mener det blev lidt mørkere eller sådan noget.

Så hvis det skulle virke så skulle du vel have sådan en boks som kunne skifte alle 21 ben fra stik til stik men jeg har aldrig hørt om sådan nogle.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 20-09-08 06:17

det burde være nok den skifter lyd og videosignal og så ikke har forbundet kontrolsignalet altså en 3 pols 3 skifte omskufter