/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  2mmy 200
arbejde med fitness
Fra : duch11
Vist : 277 gange
15 point
Dato : 12-09-08 22:37

Hej Kandu
hvad er mulighederne for job når man godt vil arbejde med motion og fitness?
hvilke uddannelser er gode at tage? (jeg er allerede uddannet fitness instruktør ved DGI)
og så var der jo også den med pengene hvor meget man tjener diverse steder sådan cirka.. ??
jeg ved man kan læse idræt på aalborg uni men hvad er mulighederne efter dette (udover at blive gymnasie lærer)

Mv Jonas

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 22:42

De næste mange År frem i tiden, får penge institutterne og mange andre brug for
indkrævere, SER DU, der er en god fremtid.
Og MEGET GOD LØN.

Kommentar
Fra : genbrug2

Dato : 12-09-08 22:42

Og så får du NOGET AT LØBE efter. der jeg ville hen.