/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
billigste bredbånd
Fra : trimare46
Vist : 773 gange
300 point
Dato : 01-09-08 19:29

hvor finder man det billigste tilbud på bredbånd i landdistrikter.
har netop smidt tdc på porten og skal nu finde et andet selskab.
jeg har ikke brug for mere end 2 mb.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 01-09-08 19:39

Undskyld, -men den klumme vil jeg gerne følge.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 01-09-08 19:45

Det vil jeg faktisk også.
Vi har TDC nu

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 310 point
Dato : 01-09-08 19:45
Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-09-08 19:46

Hvis jeg var dig, ville jeg vælge Telmore mobil bredbånd.

www.telmore.dk

Kommentar
Fra : Joans

Dato : 01-09-08 19:47

Hej

TDC er alt for dyrt. Jeg har skiftet fra tdc hos:

http://www.fullrate.dk/

Er meget tilfreds og det er landets billigeste bredbånd. Jeg plejer at kigge på forbrugerrådetshjemmeside eller købe et enkelt råd for at få den rigtige information.

Håber du er tilfreds med dette svar.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 01-09-08 20:22

jeg harmobilt bredbånd hos 3g. det bruger jeg om sommeren når jeg bor påmin båd,men det er ikke ret godt der hvor jeg harmin vinterbase.
og telia kan kun levere max 64 kb på mobilt bredbånd på min vinterbase.
derfor går spørgsmålet også på den billigste pris i landdistrikter.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 01-09-08 20:24

jeg mente telmore og ikke telia.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 02-09-08 12:44

hvis jeg var dig ville jeg tage fat i tlf og begynde at ringe rundt til de forskellige selvskaber for at få et godt tilbud så kan de også meget bedre guide dig

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 02-09-08 14:48

Jeg har fulgt "joans" link, og syntes det lyder meget besnærende, -mon dog det kan findes billigere her i DK.?

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 21-09-08 20:24

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-09-08 20:31

Selv tak - håber du finder et godt tilbud