/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hurtigst Internet adgang?
Fra : sprøgsmål
Vist : 731 gange
50 point
Dato : 01-09-08 12:48

Min ven er flyttede til her fra england, har lige fådet sin nye lejlighed og den helt tom da han først vil ha sit internet adgang op og køre.

Hvem kan levere internet adgang hurtigst, jeg mener modem pakken så vi kan få detr op og køre?

Jeg talte med tdc og de sagde at de kunne først få det op og køre den 11 September,fullrate og perspektivbredband sagde der vile gå mellemer 4-6 uger.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 01-09-08 12:52

jamen så skal han da have fiber det tror jeg helt klart er der han kan få det hurtigste.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-09-08 12:58

... hvad med mobilt bredbånd .... det er vist bare ned i 3-butikken ... og så er du kørende (eller din ven er) - hvor god dækning der er, og hvor god båndbredden er når det kommer til stykket har jeg ingen idé om...

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 60 point
Dato : 01-09-08 12:58

Ja, af en eller anden grund tager det 3-6 uger at få en forbindelse etableret hos alle udbydere i danmark, og jeg har på fornemmelsen at TDC hr noget med det at gøre. Det er også derfor at jeg altid bestiller internet et godt stykke i forvejen før jeg flytter i det nye. Jeg tror ikke at der er nogen udbydere der kan gøre det hurtigere.

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 01-09-08 13:44

3 er kørende med det samme, det er bare ned i din lokale 3 butik og få købt et modem, dækning har jeg ikke haft problem med, heller ikke her ude på landet, og hastigheden er fin, hvis man har premium (op til 7,2 mb), standard er kun 1 mb og det synes jeg er lige sløvt nok.

Godkendelse af svar
Fra : sprøgsmål

Dato : 09-11-08 03:10

Tak for svaret bruuno117.