/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
kat motorik virker ik så godt?
Fra : return
Vist : 794 gange
50 point
Dato : 31-08-08 11:04

hej

har en kat som er begyndt at opføre sig helt anderledes hvad ang hendes motorik

har været ved dyrlægen med hende og hun har fået scannet hendes hjerte og fået taget blodprøve for at se om det kunne være noget alvorligt (kræft osv) men det kan de ikke sige med sikkerhed det kræver flere undersøgelser

mit spørgsmål er at når min kat nu opføre sig som hun nu er begyndt på og som er sådan her :.

det startede med hun træk noget på sine bagben og næste dag var det det ene forben som den var gal med der var hendes bagben ok hendes forben altså helt nede ved hvor poten bøjer i leddet var som om hun nærmest var lam der og senere på dagen var det ikke at se

skal lige siges at hun også døjer med forstoppelse og pt for hun piller for stofskifte og antibiotika
samt noget for stoppelse

men kan se hun lider under det dyrlægen har en formodning om at det kan være kræft hvis det er det hvorfor er hun så så om skiftelig i sin motorik når hun ikke halter som beskrever ja så hopper hun så fint og på noget og leger osv

tænker på og det kunne være en Diskusprolaps hun kan ha fået

nogen der har et bud på hvad der kan være galt

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 31-08-08 12:48

får den loppemiddel?

Hvis du bruger et forkert loppemiddel, eller den er blevet overfølsom kan det give de symptomer.

Også ved de midler der skal smøres i "nakken"

Kommentar
Fra : return

Dato : 31-08-08 17:28

nej hun får ikke loppemiddel slet ikke

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 25 point
Dato : 31-08-08 19:39

Jeg har set besynderlig adfærd hos en kat... (adfærd, der bla. kan minde om det, du beskriver)
Den var traumatiseret pga af "dårlig barndom".. men det viste sig, at den også havde både orm og lungebetændelse... Da den fik medicin imod begge dele begyndte den at opføre sig som en kat... Og det var godt, for det var dét, den var...

Men jeg må formode, at dyrlægen ville have bemærket det, hvis det var dét, der var problemet?

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 01-09-08 16:16

Tak for svaret justuniverse.