/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
XP-skype kan ikke enes
Fra : nosunshine5
Vist : 709 gange
50 point
Dato : 29-08-08 18:01

Der er problemmer med skypen. Ligeså snart noget ligner det mindste en tal-række, som man kan aktivere. Eksempelsvis som her
http://www.lasf.dk/Default.aspx?tabid=570
Så vil den markere, i dette tilfælde, postnumrene som om de er telefonnumre.

Og hvordan får jeg den til at lade være med det.
Vejledningen må gerne være for dummies. da jeg selv skal slåse med det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-08-08 20:37

Start og log på skype
funktioner > indstillinger
avanceret > andet > vis teknisk opkaldsinfo..................... væk med "fluebenet"

Jeg mener at det var der jeg fjerned den.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 29-08-08 22:42

Der er ikke flueben i Vis tekniske opkaldsinfo.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 30-08-08 10:25

Nej det virkede desvære ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-08-08 10:55

jeg har selv slået det fra på et tidspunkt................................men hvor det var kan jeg ikke lige huske.

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 30-08-08 11:50

Hej Eyvind
>Det kender jeg godt. Man er bare glad for en given ting holdt op. Men egentligt er man ikke klar over hvad der skete. *lol*

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-08-08 11:54

Når jeg finder det - vender jeg tilbage.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 31-08-08 19:10

Jeg tror den er her.
http://www.skype.com/help/guides/ie_addon/

Jeg har jo fjernet den, og kan derfor ikke finde den.

Jeg fandt den her:
http://www.eksperten.dk/spm/773842

Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 07-09-08 11:39

Tak for svaret Eyvind.

Tak for det, så kan produktionen af grå hår godt gå i bero lidt endnu. :)

Kommentar
Fra : Eyvind