/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Søndag: Faaborg- Rødovre hvord
Fra : BjornJ
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 24-08-08 12:42

Jeg har været inde på en masse rejseplaner for af finde ud af hvordan man i dag søndag kommer fra Faaborg st. til Rødovre st.
Ønsket ankomst Rødovre ca. 17:00
De rejseplaner jeg finder vil ikke opgive afgange der giver en ankomst senere end ca. kl. 10

Hvad gør jeg?

Bjørn

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-08 12:51

Det er fordi der er FEJL i S-tog køreplanen.....

Dette gør DSB også opmærksom på hvis du tager rejsebeskrivelsen for den tidligere afgang....

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 24-08-08 13:00

Refi:

Jeg prøvet, som de skriver, at sætte en hverdag ind og så virker det.
Men det kan da ikke passe at man ikke kan komme fra Faaborg til Rødovre på en søndag.
Jeg har også prøvet at afkorte rejsen til Taastrup, men det hjælper ikke.

Bjørn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-08 13:20

Turen til Odense skal jeg ikke svare for - den ved du nok bedre selv....

Men resten bruger du bare hverdagsplanen....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-08 13:22

Så vælg Faaborg - Odense IDAG

Og Odense - Rødovre på en hverdag.....

Så må du sætte dem sammen.....

Men tiden er vist løbet fra dig nu....

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-08-08 13:26

Bjørn - jeg tror problemet ligger i Faaborg.

Citat
Vi beklager at Rejseplanen ikke kunne finde en forbindelse. Mulige årsager er:
Nogle stationer og stoppesteder har ingen trafik på lørdage eller søndage. Prøv at søge igen med angivelse af en hverdag for at se om det er årsagen.
Se evt. stationskøreplanerne for Faaborg Rutebilstation

Der er ingen problemer, hvis du rejser fra Odense:

Citat
Odense st Afg. 15:10 24.08.08 4 ICL 42
(Se køreplan)
IC Lyntog Retning: København H
Cykelreservering kræves
Høje Taastrup st Ank. 16:14 24.08.08 2
Høje Taastrup st Afg. 16:31 24.08.08 B
(Se køreplan)
S-Tog Retning: Holte st

Glostrup st Ank. 16:39 24.08.08
Glostrup st 24.08.08 Til fods
(Se på kort)
4 min.

Glostrup st (S-tog) 24.08.08
Glostrup st (S-tog) Afg. 16:44 24.08.08 T-BTogbu
(Se køreplan)
Togbus Retning: Hvidovre st

Rødovre st Ank. 16:53 24.08.08
Samlet rejsetid: 1:43

Men hvordan du kommer til Odense - det er problemet!

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 27-08-08 13:21

Tak for svaret refi.

Du får point som den første der svarede.
Det var noget være rod. det endte med, at vi på lykke og fromme, kørte til rutebilstationen.
Der var personale der ikke viste noget og ruterne havde fået nye numre.
Men det lykkedes til sidst at komme afsted.

Bjøeb

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-08-08 13:29

Bjørn, tror du stadig på - at det skylles fejl i S-togs planen?

Du bor på landet, og der er ingen bus-forbindelser i weekenden iflg. rejseplanen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-08 13:52

Citat
og der er ingen bus-forbindelser

Så må man "hoppe" på hesten

Men der er vist ikke nogen tvivl om at "fejlen ligger i at komme til Odense