/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Romantik
Fra : takker
Vist : 607 gange
75 point
Dato : 21-08-08 11:08

Hej!

Hvis man gerne vil lave en romatisk dag sammen, men der skal være plads til en på lige fyldt 5 år

Hva skal man finde på?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 11:18

Sende ham/hende i børnehave.....

En 5-årig vil ALTID være det centrale punkt og kræve 100% opmærksomhed...

Så der er vist ikke meget tid til at koncentrere sig om partneren UDEN at blive afbrudt

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 47 point
Dato : 21-08-08 11:19

Det lyder dejligt - håber I får en rigtig god dag alle 3

Denne side er fyldt med ideer
http://www.kysseguiden.dk/

Kommentar
Fra : takker

Dato : 21-08-08 17:09

Det er en rigtig god hjemmeside, fik flere gode ideer til en dag vi er alene, men skal det være noget man kan holde ud sammen med en tøs på 5

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-08-08 17:53

Tjaaaa - romantisk dag + pige på 5 år... ikke så nemt.... ved jo ikke hvor i landet I bor

Hvis det er før 31/8 - og I bor på Sjælland - kunne en tur på Bakken, (selvfølgelig med tur i hestevogn først) - frokost og forlystelser måske være en mulighed

En anden mulighed her et romantisk ophold på Kommandørgården - Legoland er i nærheden -

Citat
Børnerabatter:
Børn under 4 år gratis i forældrenes seng
-det kan da være hun kun er 4 år den dag

http://www.lidtmere.dk/produkt/rejser/romantisk-ophold-2-paa-kommandoergaarden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-08 19:47

Spørgsmålet var vel IKKE hvordan BARNET underholdes

Forældrene kan IKKE foretage sig meget romantisk med en 5-årig om benet

Det ville være ret uansvarligt...

Det MESTE vil dreje sig om barnet.....

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-08-08 20:11

Citat
Spørgsmålet var vel IKKE hvordan BARNET underholdes

Nej sådan læser jeg det heller ikke

Citat
men der skal være plads til en på lige fyldt 5 år

Det er spørgerens ønske - så prøver jeg at svare ud fra det....

En rigtig romantisk dag er, også efter min mening, uden børn............. men det er åbenbart ikke spørgerens mulighed.

Så det jeg håber er, at de får en rigtig hyggelig dag, med romantik, og god dag både for barn og voksne

Kommentar
Fra : takker

Dato : 22-08-08 11:06

uansvarligt?? jeg kan så forstå at alt i verden drejer sig om dit barn hmmm, er det et af dem de andre ikke rigtig gider, fordi de så skal bestemme hvad de andre skal lege, hvordan de andre skal lege legen osv.

Ved godt at romantik og barn/børn ikke er den bedste cocktalil, men ALT skal IKKE kun dreje sig om barnet, det er jo muligt at lave mange ting hvor flere hygger sig på engang.

Jeg siger ikke vi skal til bare til; ses men ikke høres, men denne dag ville det være dejligt hvis det kunne være lidt mere vokset og romantisk, ellers må det bare ende med en almindelig hyggedag

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 23-08-08 16:28

Hej takker

Noget romantik er også overensstemmende med naturen og et 5-årigt barn er også
et produkt af naturen, så så længe i holder jer til det naturlige, vil jeg holde på
at det er uskadeligt for jeres barn.

Desværre er der mange, der retter sig efter de kulturlove som er i strid med naturloven,
og det er derfor så meget i vores samfund er skadeligt for os mennesker, dyr m.m.

mvh
KkwM327

Godkendelse af svar
Fra : takker

Dato : 08-09-08 14:13

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-09-08 14:36

Selv tak