/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Skydeport-motor
Fra : olarsen
Vist : 923 gange
100 point
Dato : 20-08-08 22:02

Hej ,

Jeg skal bruge en motor til min skydeport, jeg har kigget lidt rundt på 'nettet' og der er mange muligheder. Derfor vil jeg gerne høre fra nogle af dem som har erfaring fra eget hjem, og som vil dele den erfaring med mig. Det jeg vil vide er hvilke fabrikater der er gode samt priniveauet.

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 20-08-08 22:09

Hej med dig.
Min svoger har købt en hos Harald Nyborg. Ca 900 kr.
Monterede den selv og er MEGET glad for den

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 21-08-08 18:06

Tak for tippet, jeg har en alm. sund skepsis, når der står Harald Nyborg på pakken, men derfor skal man jo ikke med det samme afvise tippet, jeg vil i hvert fald undersøge det nærmere.

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 22-08-08 16:20

Tak for svaret piaskov. Der var jo ikke så mange bud så det er ikke svært at finde en 'vinder'

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-08-08 16:51

Citat
Der var jo ikke så mange bud så det er ikke svært at finde en 'vinder'

Alt i orden. Men der er altså god nok.
Tak for point og god week end.