/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Altan planter skal indendørs !
Fra : jensen1104
Vist : 726 gange
31 point
Dato : 19-08-08 18:47

Hej Alle

Jeg har følgende planter på min altan idag !
og skal flytte i lejlighed
I den forbindelse er jeg i tvivl om nedenstående planter kan overleve indendørs.

Dværvæbletræ og Hibiskus plante samt et lille figen træ.

Vil i hjælpe med et svar
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 41 point
Dato : 19-08-08 19:01

Hej
Spørgsmålet er for det første om du har plads til planterne - og for det andet om du kan give dem tilstrækkeligt lys. Det er Alfa og Omega. Hvis dine vinduer er store og vender mod syd kan de sagtens overleve - men bliver måske lidt ranglede - klip dem lidt tilbage inden du flytter.

Mange hilsner Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : jensen1104

Dato : 19-08-08 19:15

Tak for svaret ingelein.