/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kommer for hurtig under sex
Fra : Kenneth285
Vist : 1492 gange
50 point
Dato : 18-08-08 20:14

Hey har et lille problem synes jeg selv det er når jeg har sex med kone kommer jeg hurtig og det ikke altid vi når til sex før det sket hvis i har et råd må i godt skrive det til mig...
på forhånd tak

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 60 point
Dato : 18-08-08 20:17

http://home.tiscali.dk/8x087518/ps/pstidudl04.htm

http://www.kvindeguiden.dk/default.asp?thdid=13517&bid=15295

Citat

Den mest anvendte teknik til at afhjælpe for tidlig sædafgang med er Start-Stop-Klem teknikken, som man træner sammen med sin kæreste.

Mænd, der lider af for tidlig sædafgang, har ofte en oplevelse af, at udløsningen nærmest har sit eget liv. Den kommer selvom manden inderligt ikke ønsker det. Selv når manden tænker på noget absolut usexet, f.eks. hvad han skal lave i morgen, går den på ham. Så er er det, at han føler, at underlivet slet ikke har kontakt til hjernen, og at lige meget hvad han gør, så vil udløsningen komme farende uden mulighed for at udvige den.

I skal i gang med at tæmme fyrens ukontrollerede udløsninger, og I skal gøre det ved hjælp af Start-Stop-Klem teknikken.

Den måde I skal bruge Start-Stop-Klem teknikken på kræver nemlig, at kæresten har den mest aktive rolle. Og hvorfor nu det? Simpelthen fordi det virker.

Det er vigtigt at I følger opskriften nøje, og ikke springer noget over. Forløbet kan vare fra 3 uger til 6 måneder. Her er hvad I skal gøre:

- Manden ligger nøgen og afslappet på ryggen. Din partner sidder eller ligger ved siden af dig. Eller sidder mellem dine adskilte ben. Også nøgen. Du er passiv, mens din partner er aktiv.

- Din partner kærtegner dig, så du får rejsning. Du koncentrerer dig alene om din partners kærtegn og de fornemmelser og den seksuelle spænding, det medfører.

- Når du mærker, at den seksuelle spænding øges, og du har fornemmelse af, at din udløsning begynder at nærme sig, siger du til.

- Din partner holder straks op med at kærtegne dig - klemmer fast bag på penishovedet (hvor strengen sidder) det stopper orgasmereflekseen - og giver så slip - og den seksuelle spænding aftager igen. Rejsningen mindskes måske, og nu ved du, at du ikke får udløsning lige med det samme.

- Så begynder din partner igen at kærtegne dig, til du siger stop. På den måde starter, stopper og klemmer din partner 3 gange. Fjerde gang fortsætter din partner, til du får udløsning.

I skal gentage øvelsen, så ofte I har lyst og lejlighed til det. Men husk, du er hele tiden passiv, og din partner alene er aktiv. Det er ikke tilladt at supplere med eller fortsætte med at kærtegne din partner - heller ikke selv om både din partner og du skulle have lyst til det. Hvis din partner har behov for seksuel udløsning i denne situation, må din partner klare det alene - uden din assistance eller tilstedeværelse. Du har nemlig brug for at kunne koncentrere dig alene om dit eget problem uden at skulle præstere noget andet på det seksuelle område.
- Efterhånden lærer du at beherske din udløsning bedre, så der går længere og længere tid, før du siger stop. Så er tiden inde - men først da - til at intensivere kærtegnene.

- Det kan ske ved hjælp af en vandopløselig creme, håndlotion eller olie - for eksempel mandelolie, som din partner smører på hånden, inden din partner kærtegner dig. Din partner kan også bruge spyt eller slim fra skeden.

- Til sidst kan du også klare dette. Og så er tiden måske inde til, at I forsøger et egentligt samleje. Du ligger stadig på ryggen, og din partner sætter sig over dig forsigtigt og roligt.

- Når du så mærker, at du igen behersker din trang til udløsning, bevæger din partner sig forsigtigt op og ned til du igen siger stop. I starter, når du er klar igen og fortsætter tre gange. Først fjerde gang fortsætter I, til du får udløsning.

- Hvis I er enige om det, og hvis din partner føler trang til det, er det en god ide, hvis din partner før eller efter samlejet stimuleres af dig eller sig selv til udløsning. Under selve samlejet er det derimod stadig og alene dine fornemmelser og din udløsning, det drejer sig om.

(Kilde: Bl.a. Erik Fangel Poulsen, Speciallæge. NetDoktor.dk)

Du skal være velkommen til at skrive igen.

Med venlig hilsen

PER HOLM KNUDSEN
PSYKOTERAPEUT & SEXOLOG
Medlem af Psykoterapeut Foreningen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-08 20:41

du tænker bare på at støvsuge

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-08-08 21:01

Teil tænker på iah....................................

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-08-08 21:23

Prøv med kondom så er dit pik ik så følsom. Det herre nedern for mig man det kan da være det godt for dig, eller brug glidecreme så mærker du heller ik så meget.

Men altså skal jeg forstå det sådan at du kommer inden du har fået pikken op i hende ?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 18-08-08 21:27

flot sprog scootergrisen .................................. er du født og lever på Istedgade????

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 18-08-08 22:55

Citat
Medlemsdato : 25-06-2008

Øv _ ingen nye´re
Gå til en HORE før du KOMMER hjem og prøver på konen.
HUSK gummi.

Glem ikke at være SUR

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-08-08 23:29

Sørg for at have fået udløsning relativt kort tid før du skal dyrke sex.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 18-08-08 23:43

Citat
Teil tænker på iah....................................

troldenesdhb TÆNKER SOM SÆDVANLIGT IKKE - HAN ER TOTALT HJERNEDØD!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-08-08 23:45

trolden > luk din mund her lugter af sæd. Hvid du ik kan li mit sprog så lad være med at læse det spade.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-08 00:00

Scotersvinet.

OBS Hvad med at lukke alt dit lort, så laver du i det mindste noget fornuftigt

Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 05-08-08 50 Hvordan anmelder man en bruger (6) Smalltalk

2 28-07-08 100 Bruge blinklys på 30 scooter ? (25) Knallert

3 28-06-08 123 Tomme svar på tip og sprøgsmål (18) Politik

4 18-06-08 50 Kom med en sjov historie.... (15) Smalltalk

5 12-06-08 100 Olie dryp fra variatordæksel (12) Knallert

6 09-06-08 100 Router og online spil (5) Computerspil

7 02-06-08 50 Perker som igen har myrdet (17) Smalltalk

8 27-05-08 100 Kickstart virker ikke altid (6) Knallert

9 24-05-08 50 Hvordan definere du en perker? (44) Smalltalk

10 23-05-08 100 Mangler nyt logo til hjemmesid (5) Hjemme sider

11 27-04-08 40 Cykler med NuVinci gear (3) Andet fritid

12 25-04-08 100 GPS tyveri-sikring til scooter (4) Knallert

13 25-04-08 100 De bedste freeware grafik prog (7) Andet multimedie

14 25-04-08 20 Hvordan slå beskeder fra i IE7 (16) Browser

--------------------------------------------------------------------------------
[1-14] af 14 side : 1 af 1

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 00:37

HOLD DA KÆVLE HVOR HAR I ondt af hinanden-
Kan kun sige / skrive et par ting om dette FUCK_FORUM
ANMELD_____det, OG FÅ GJORT OP MED VISSE BRUGERE
+ DERES IP _ ADRESSER
Hvor svært kan LORTET være.
Og i den forbindelse ANMELD __ EJEREN af dette samtidigt--------- for løgn og bedrag +
hacking__________________________++++++
OG DET VAR DENNE SIDE´S EJER
MEN_____som jeg altid har skrebvet, den står sikkert ikke på DK Jord, eller er
en privat ejet server_______== MEN

SELV JEG_____________VILLE MEN/ VED
AT RASISME kan bringe dette forum til OPHØR.
ELLERS _______smider jeg skoda sider til ANDET.
der HELLER ikke opfordrer til det........
Dette forum TJENER KUN ET FOREMÅL
at tjene penge på reklamer-
DEM gider de / team fuk_kan-di/ du at svare på.

GØR dk EN MEGETlille TJENESTE OG OVERLAD ???? DETTE FORUM
TIL EN ANDEN tåbe.

SELV VILLE JEG SLÅ / STEMME PÅ klumme.......ELLER ANDRE DER ikke bor i DK
MEN TJENER PENGE PÅ SKIDE MØJREKLAMER_____ingen hjemme.
PENGEMASKINEN KØRER FOF FULD DAMP.
MEN ok______
1 PAR DAGE SIDEN dette forum røg AF HELVEDE TIL,
PÅ GOOGLE´S SIDER, NU SKAL MAN NØSTEN GENNEM SPYWAREFREEEEEEEEEEEEE ???
FOR AT FINDE kAn---dU PÅ LISTEN OVER TOPSIDER.
SÅ MÅ TELESTYRELSEN SGU/ SKODA TAGE SIG AF AT LUKKE DENNE fisse__KANAL

fUKKKKKKKKKKKKKK

Citat
trolden > luk din mund her lugter af sæd. Hvid du ik kan li mit sprog så lad være med at læse det spade.

Citat
Scotersvinet.

OBS Hvad med at lukke alt dit lort, så laver du i det mindste noget fornuftigt

Dato Pnt Spørgsmål Gruppe

1 05-08-08 50 Hvordan anmelder man en bruger (6) Smalltalk

2 28-07-08 100 Bruge blinklys på 30 scooter ? (25) Knallert

3 28-06-08 123 Tomme svar på tip og sprøgsmål (18) Politik

4 18-06-08 50 Kom med en sjov historie.... (15) Smalltalk

5 12-06-08 100 Olie dryp fra variatordæksel (12) Knallert

6 09-06-08 100 Router og online spil (5) Computerspil

7 02-06-08 50 Perker som igen har myrdet (17) Smalltalk

8 27-05-08 100 Kickstart virker ikke altid (6) Knallert

9 24-05-08 50 Hvordan definere du en perker? (44) Smalltalk

10 23-05-08 100 Mangler nyt logo til hjemmesid (5) Hjemme sider

11 27-04-08 40 Cykler med NuVinci gear (3) Andet fritid

12 25-04-08 100 GPS tyveri-sikring til scooter (4) Knallert

13 25-04-08 100 De bedste freeware grafik prog (7) Andet multimedie

14 25-04-08 20 Hvordan slå beskeder fra i IE7 (16) Browser

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 19-08-08 00:41

OG RETTELSER PÅ/ FRA NOTEPAD modtages IKKE MERE
FANDME hygeligt ?= som alla/ ALLE hacker på andre_______FØJ for den.

Kommentar
Fra : Birgit-T

Dato : 19-08-08 00:48

Mit råd ville være, som nævnt længere oppe, få en udløsning forholdsvis hurtigt, men så forsæt med at tilfredsstille din kone... Hvis du er som mange mænd vil hendes reaktion, hendes lyde og synet af hende være nok til at du kommer til live igen, så i kan tag en runde 2.

Men hvis du er som en anden stor del af mænd, er du totalt færdig efter udløsning og vil endligt helst bare sove... I såfald vil jeg også forslå noget der nedsætter følsomheden, som f.eks. et kondom.

Knus

Godkendelse af svar
Fra : Kenneth285

Dato : 19-08-08 15:29

Tak for svaret troldenesdhb. skal prøve og se om det hjælper