/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Pro-ana
Fra : suuri
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 16-08-08 15:48

Hejsa

Er der nogen her, som der har link til nogen pro-ana sider på dansk?

/suuri

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 15:49

Har du fået et nyt "nick"

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 16-08-08 15:49
Kommentar
Fra : suuri

Dato : 16-08-08 15:50

Refi - Nyt nick? Niks - jeg er helt ny på siden her.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 16-08-08 15:56

Pro-ana er det sådan nogle der gerne vil være undertynde men ikke er det endnu ?

Det da rimelig fucked up men held og lykke frøken se mine riben stikker ud af min krob.

Du sku da hellere være fed ligesom mig, det får man herre meget fisse på.

Kommentar
Fra : suuri

Dato : 16-08-08 15:58

scootergrisen - Så er det da vidst godt, at jeg ikke er til det modsatte køn;)

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 16-08-08 19:55

Citat
Du sku da hellere være fed ligesom mig, det får man herre meget fisse på.

HAHAHA.

Det må være dagens citat!

Annuller spørgsmålet
Fra : suuri

Dato : 17-08-08 15:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål