/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Avi til dvd
Fra : mlvj
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 16-08-08 08:38

Hej jeg har nogle avi film som jeg skal have over til dvd format og jeg har nu konverteret avi filen til dvd format og det virker borset fra at når filmen afspilles " hugger " filmen ?? kan det evt være det program jeg bruger ?
er der nogen der har haft samme problem og med hvilket program løste i dette problem ?
Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 08:43

Du brænder med for høj hastighed

Eller dit konverteringsprogram er for ringe (hvad er det for et ???? )

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 16-08-08 08:49

Hej det er AVS video converter

ok jeg prøver lige med laveste hastighed.

Mikael

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 16-08-08 08:50

ups ja det er ikke den rigtige gruppe kan jeg godt se " lille fodfejl "

Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 09:07

Om gruppen er rigtig betyder mindre....

Vi finder dig alligevel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 09:10

Kender ikke programmet men det er nok ikke det der er skyldneren - ser OK ud...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 09:11

Husk med hastighed....

MAX 50% af hvad skive eller brænder kan klare - gerne mindre...

Accepteret svar
Fra : jangchr

Modtaget 100 point
Dato : 16-08-08 09:57

Brug denne her(convertxtodvd),den har jeg aldrig haft problemer med,det er godt nok et købeprogram,men hvis du vil havde den gratis,så har jeg lagt den her(men du skal være hurtig,filen er der kun i 7 dage eller 100 download)

https://www.yousendit.com/transfer.php?action=batch_download&batch_id=Q01IaUNIQVNsamZ2Wmc9PQ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 10:07

Citat
men hvis du vil havde den gratis,så har jeg lagt den her

Uha da-da

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 16-08-08 10:10

Citat
Uha da-da

Vil du ha en tudekiks refi,kom nu ikke og sige at du ikke har nogle pirat-programer på din computer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 10:24

Det har jeg så IKKE....

Men problemet var mere at du BRUGER Kandu ulovligt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 10:26
Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 16-08-08 10:34

Citat
Men problemet var mere at du BRUGER Kandu ulovligt

Ja ja,men man kan jo finde alt på nettet også piratkopier(hvis man ved hvor man skal lede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-08 10:42

Som sagt tror jeg slet ikke det har noget med programmet at gøre....

Det er næsten altid brændingen der giver problemer da de fleste sætter den til MAX og lader brænderprogrammet "læse" sig til hvad den må.....

Det holder bare ikke altid (netop til film) - i dette tilfælde er "maskinen" den "dummeste"

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 16-08-08 10:45

Citat
Som sagt tror jeg slet ikke det har noget med programmet at gøre....

Det er næsten altid brændingen der giver problemer da de fleste sætter den til MAX og lader brænderprogrammet "læse" sig til hvad den må.....

Det holder bare ikke altid (netop til film) - i dette tilfælde er "maskinen" den "dummeste"

Der har du da lidt ret,men det kan også være en dårlig dvd-skive(har prøvet det tit,så den næste dvd bliver perfekt,med den samme brænde-hastighed)

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 16-08-08 15:02

Hej " jeg har købt programmet nu " jeg prøver lige senere da jeg ikke lige har tid nu , jeg bruger altid verbatim skiver da jeg aldrig har haft fejl med dem.

Jeg vender tilbage når jeg har afprøvet det .

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 18-08-08 21:09

Tak for svaret jangchr. Nu kører det perfekt uden hakker
Jeg lavede 1 brænding med gammel program 16 gange hastighed og 4 gange hastighed og den hakkede.
Jeg installerede det nye program og brændte med 4 gange hastighed og ingen hakken
Man kan så konkludere at det i dette tilfælde var er programmet.
Takker alle men jeg giver jangchr da jeg mener det løste mit problem.

Mikael