/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Yamaha PSR-2000 ikke starte op
Fra : bjs
Vist : 576 gange
100 point
Dato : 14-08-08 15:31

Mit Yamaha Keyboard PSR-2000kan pludselig ikke tænde. Det giver bare lige et lille blink i den grønne lampe mic./signal. Har på fornemmelsen at det er i forbindelse med at have ejectet en diskette uden at det har været slukket. Skulle mon nogen have en god ide? Ellers må det jo ind til rep.

Accepteret svar
Fra : lyzet

Modtaget 110 point
Dato : 14-08-08 16:07

Det kunne være addapter der ikke virker som den skal! har du prøvet at formatere din disk evt?
Har selv haft en yamaha psr 2000 men har en større nu.
Men synes jeg kan mindes samme problem engang hvor det var addapter der ikke gav strøm nok!

Godkendelse af svar
Fra : bjs

Dato : 14-08-08 16:58

Tak for svaret lyzet.
Det lyder ikke usandsynligt. Jeg har netop ringet til Knud Eskildsen Musik som vil teste med en ny adaper. Tak for svaret. Mvh. Bjs.

Kommentar
Fra : lyzet

Dato : 14-08-08 17:00

Håber du får det til at fungerer igen.... hvad jeg tror du gør!! Tak for point.

Kh Anne