/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Access denied ?
Fra : tbayh
Vist : 691 gange
65 point
Dato : 13-08-08 12:23

Hej, kan i hjælpe mig med dette problem? Jeg har et website som har et cpanel. Efter jeg ændrede mit password i cpanelet får jeg denne meddelse når jeg går ind på mit site.

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user '*****'@'localhost' (using password: YES)

***** =mit navn!

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 13-08-08 12:54

Det ser ud til at du ikke kun har ændret adgangskode for din cpanel, men også for din connection til databasen. Det er ikke sikkert at du har været klar over dette, da du ændrede passwordet. Prøv at rette connection indstillingerne til, så passwordet her er det samme som til dit cpanel.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 13-08-08 14:22

Hvordan gør jeg det?

Accepteret svar
Fra : steenolsen

Modtaget 65 point
Dato : 13-08-08 14:42

du har et eller andet sted i dine koder, hvor du laver en connection til din database og det skal du finde. Derefter skal du ændre i filen.

Det kunne se ud noget a la dette, blot med dine detaljer:

       $sql_host = "mysql.domain.dk";
       $sql_user = "brugernavn";
       $sql_passwd = "adgangskode";
       $db = "databasenavn";
      $connection = mysql_connect($sql_host,$sql_user,$sql_passwd)or die (mysql_error());
      mysql_select_db($db)or die (mysql_error());

Godkendelse af svar
Fra : tbayh

Dato : 13-08-08 15:02

KANON!!!! Tusind tak. Det hjalp

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 13-08-08 15:08

Selv tak