/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Sjov tegnefilm på nettet gamme
Fra : zandman
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 13-08-08 00:28

Kan nogen huske at have faldet over en række tegnefilm på en eller anden hjemmeside for ca. 10 år siden som handler om en dreng og hans hund der hedder "barf".

Jeg kan svagt huske noget om at denne dreng og hans hund har nogle store kontroverser og at jeg var flad af grin da jeg så dem.

Det afsnit jeg svagt husker var et hvor drengen slæber sin hund til dyrlægen for at få den kastreret.

Da den så kommer tilbage går den helt amok på ham og det var ret sjovt.

Jeg ved det lyder lamt men jeg har søgt i lang tid efter denne tegnefilm

Jeg tror måske der var tale om flere forskellige.

Det jeg har søgt på er "boy and his dog barf" men der dukker alt for mange hits op. Så det er sgu svært at finde præcis det jeg søger.

Youtube var ingen hjælp.

Kommentar
Fra : zandman

Dato : 13-08-08 00:30

Jeg glemte at tilføje at det var en engelsksproget tegnefilm og en engelsk sproget hjemmeside jeg fandt den på.

Det eksisterer sikkert ikke mere. Men jeg kom bare til at tænke over det.... som at have et musik nummer på hjernen.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-08 01:03

har du prøvet google - billeder ?
Jeg har prøvet men det jo total svært når jeg ikke aner hvad jeg kigger efter.
Det lettere for dig hvis du søger efter ting som funny cartoon boy dog barf eller sådan noget.
Måsker dukker der et billed op og du kan finde ud af titlen og når du har titlen kan du sikkert finde dem på youtube eller andre steder.

Kommentar
Fra : zandman

Dato : 13-08-08 13:17

Hej scootergrisen.

Den søgning du nævner har jeg allerede lavet med 20 forskellige varianter. Det meste af det der dukker op handler om b.a.r.f. hundefoder hvilket lyder som om det skulle være et hit hvis man er glad for sin hund.

Som med andre sære ting jeg har set engang for længe siden så sker det at man falder over dem på youtube. Så jeg må nok bare holde øjnene åbne.

Annuller spørgsmålet
Fra : zandman

Dato : 18-08-08 17:35

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål