/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Adgang til dba....
Fra : nitzy
Vist : 254 gange
300 point
Dato : 12-08-08 11:43

Hej

Er der ikke lige en der har købt adgang til dba.dk og gider at sende mig tlf nr og mail på en?????

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56120165

Den der giver mig det først får pointene

Mange tak!

Annuller spørgsmålet
Fra : nitzy

Dato : 12-08-08 11:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Kommentar
Fra : hms

Dato : 12-08-08 11:50

Vist ikke helt lovligt med undergravende virksomhed overfor DBA. Håber ikke der er nogen der falder for fristelsen !