/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Spisesteder Billund og omegn
Fra : tinolarsen
Vist : 2100 gange
50 point
Dato : 11-08-08 16:38

Nogen der kender nogle gode spise stedet i og omkring Billund.??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 11-08-08 16:40
Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 11-08-08 16:44

Tak for forsøgte Refi - hurtig som altid..

Har dog også selv søgt på det - så det er mere nogle anbefalinger jeg mangler...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-08 16:47

Spiser ikke så fine steder - beklager....

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-08-08 18:27

Prøv at se her - bedømmelse på restauranter - bl.a. i Billund - håber du finder et godt spisested

http://www.bedoemmelse.dk/billund/restauranter.html

p.s. du kan selv søge videre på siden

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-08-08 19:13

i gamle dage var Hejnsvig kro godt. Eller Sdr. Omme hotel, et kanon sted. Men om det er tæt nok på Billund, det ved jeg ikke................

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 11-08-08 20:47

Tak for svaret refi.

Fandt noget inde i byen, sku ikke særlig godt.. - men intet af det der bliver foreslået, så refi får point for hurtigt svar..