/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger spansk musikgruppe
Fra : marc43
Vist : 1371 gange
100 point
Dato : 11-08-08 15:12

Jeg søger en spansk gruppe (måske nærmere sydamerikansk), der havde et hit for et par år siden og nu har de så et nyere populært nummer som også spilles af og til. Det er ovre i populærgenren, mandlig sanger, meget fremtrædende elguitar.

Nogen, der har et bud.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-08-08 15:19
Kommentar
Fra : marc43

Dato : 11-08-08 15:25

Nej det er ikke nogle af dem.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 11-08-08 15:51

Det er nok nærmere noget latino så - tror jeg.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 11-08-08 17:33

Det er heller ikke denne, men man bliver da i godt humør

http://www.youtube.com/watch?v=p0n4OgdgcQc

Accepteret svar
Fra : drala

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-08 19:23

Carlos Santana ?

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 11-08-08 22:01
Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 11-08-08 23:50

Jeg ved godt, at dette svar er lidt langt ude, da det ikke just hører til populær-genren, men de havde helt klart flere hits for år tilbage, og er stadig på scenen. Sangeren her en meget fremtrædende stemme, og , i mine ører, kan jeg lytte igen og igen. De kalder sig Heroes Del Silencio, men som sagt, det er nok lidt langt ude, men uanset hvad, held og lykke i din søgen.
MVH, Tina

Kommentar
Fra : HexensX

Dato : 11-08-08 23:57

På samme side, som Refi nævner, kan du også finde heroesDel Silencio, helt præcist bliver der skrevet om dem:

"Heroes del Silencio
Para Siempre

Style: Rock

This is the premier rock group from Spain. If you like your electric guitar played "fuerte" then these artists are for you. They bring down the house with their strong Rock lyrics and deep rock style."

Der er også lydeksemplarer, hvis din nysgerrighed er blivet stimuleret, så selvom du ikke leder efter dem specielt, giv dem en chance,det gjorde jeg elv, i tidernesmorgen, mem detvarnufordi sangeren, på det tidspunkt, var ualmindeligt nuttet

MVH igen, Tina

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 12-08-08 07:57

Ja så fandt jeg alligevel selv ud af det efter at hjernen har kørt på højtyk hele aftenen.

Sangen hedder A Dios le pido med Juanes http://venomswenson.blogspot.com/2008/02/adis-libido.html

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 12-08-08 07:58

Tak for svaret drala.

Nu er jeg selv guitarisk, så Carlos kunne jeg godt selv udelukke, men du var alligevel nærmest, så du får point.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 12-08-08 13:53

Denne her er der nok lidt flere, der kender http://www.youtube.com/watch?v=7SFZ_cWakI8