/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
XP - skifte sprog i menu
Fra : tararam
Vist : 477 gange
50 point
Dato : 07-08-08 20:54

Har i lang tid haft XP-home dansk version. Men vil gerne ændre alle menu'er og titel-bar totalt til Engelsk så også min udenlandske kone kan bruge den. Men hvordan gøres det ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-08-08 21:11

det kan du ikke i dansk Home version

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-08-08 21:24

Du må købe en anden sprogversion.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-08 22:31

Citat
det kan du ikke

Tydeligere KAN det vist ikke siges....

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 07-08-08 22:48

byt din styresystem med en der bruger for danske vertion

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-08-08 12:19

Du er nødt til at anskaffe dig den engelske version og installere den. Enten ved at købe den eller ved at bytte dig frem.

Accepteret svar
Fra : Jonassen

Modtaget 50 point
Dato : 09-08-08 06:40

Du kan købe en engelsk version af XP og så bruge sprogpakker til de sprog du skal bruge.

Du kan fra tid til anden købe en fuld lovlig XP licens med Multi language på ebay.com.

Jeg kørte selv samme system med engelsk XP og så med Dansk/Spansk sprogpakker. Det fungerede glimmerende.

Nu kører jeg så Vista Ultimate, der ligger sprogpakkerne i opdateringen.

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 11-08-08 22:45

Tak for svaret Jonassen.