/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Port forwarding på ZyWall 1
Fra : Spacemann
Vist : 231 gange
100 point
Dato : 11-03-03 16:58

Hej...

Jeg sidder her på et firma og skal forwarde port 6210 udefra mod den interne ip "195.165.100.133"!
Har været inde under NAT/ SUA og tilføjet porten under listen, samt skrevet ip adressen udfor...

Men det virker ikke, den lader simpelthen ikke porten blive forwarded? Hvorfor ikke?

Har også prøvet at opdatere firmwaren, men det virkede heller ikke..

Med Venlig Hilsen
Stefan Larsen

Kommentar
Fra : palleflintholm

Dato : 07-04-03 18:19

Hej Spacemann

Hvem er jeres internetudbyder? Og sidder i bag en firewall? Porten er højst sandsynligt lukket af jeres sikkerheds system
og du skal nok tage kontakt til jeres udbyder og få dem til at åbne den pågældende port for at kunne forwarde udefra.
Håber dette kan hjælpe dig videre.
Mvh.Palle&Co

Kommentar
Fra : vestv

Dato : 29-05-03 23:11

Jeg ved ikke om Zywall 1 selv åbner for trafikken inbound bare fordi du laver nat mellem porten og adressen
Så måske skal du se dine firewall regler igennem og så tillade trafikken (jeg mener alt er forbudt få Zywall indtil andet er givet )

Med venlig hilsen

Troels Vestergaard