/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
straf for kærlighed?
Fra : rote01
Vist : 842 gange
20 point
Dato : 03-08-08 13:18

Hej jeg sidder her med min kammerat, vi snakker om hvornår det bliver kriminelt at være sammen med en yngre kvinde.

Hvis man går rigtig godt i spænd, fyren er eksempelvis 20 og pigen 15, kan man så blive straffet på nogen måde?

Ved godt der har været lignende sager, men syntes nogen svar har været lidt tvetydige!
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 13:26

Kun hvis svigermor er en satan

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-08-08 13:27

Ikke efter dansk lovgivning, pigen er jo også over den seksuelle lavalder.

I Jeres alderforskel er fyren jo heller ikke ligefrem en "gammel gris" , hvad så forældrene mener er noget helt andet

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 03-08-08 13:33

Citat
Hvis man går rigtig godt i spænd, fyren er eksempelvis 20 og pigen 15, kan man så blive straffet på nogen måde?

Du kan evt. komme til at betale børnepenge

Hun kan evt. anmelde en voldtægtssag, det er der mange unge piger, der gør.

Men hvis i er enige om at dyrke sex, så kan du ikke blive "straffet"

http://www.bornsvilkar.dk/ForBornOgUnge/EmnerogGodeRaad/Seksualitet/DenSeksuelleLavalder.aspx

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 13:35

Det er helt naturligt at "modne" mænd går efter ungt kød. Det er biologisk styret. Man ser jo ikke at en gammel orne, hjort mv undsiger de unge sild...tvært imod. At man så i Danmark mm har den moralske opfattelse, at det er upassende, og man derfor kalder udøveren af denne sport for "gammel gris" er for at nedvurdere personen så de måske holder sig i skindet. LOOL.

Som vores samfund er skruet sammen, er det også bedst at de ældre hanner holder sig fra de helt unge tøser. Det giver for meget bøvl med skolen, hendes veninder, forældre, familien og ikke mindst for hende selv.

Godt at Creamygirl ikke er i landet, for så havde man nok fået en westcoster så man sejlede

Godkendelse af svar
Fra : rote01

Dato : 03-08-08 13:35

Tak for svaret ans.

Super godt med link, mange tak:) fortsat god søndag:)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 13:36

Citat
Hun kan evt. anmelde en voldtægtssag
Det kan en med lange patter altså osse LOOOL

Kommentar
Fra : rote01

Dato : 03-08-08 13:40

hvis man så læser på børns vilkår, hvornår er definationen for en voksen så...

Så hvis man skal ungå alt balade, skal man snakke med svigermekanikken i starten?:)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 13:40

Pudsig formulering i det link. De skriver:
Citat
Det betyder, at det først er lovligt at dyrke sex, når man er fyldt 15 år.
Så må jeg spørge, om man kan blive straffet for at onanere, hvilket i mine øjne også er sex

Kommentar
Fra : rote01

Dato : 03-08-08 13:42

ja men at onanere, skal de nok foreslå til sexual undervisning i 5-6 klasse:P

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 13:45

Jooo men det må jo være strafbart iflg. Børns Vilkår. Så tag jer i agt. Det kan hurtigt koste 500,- kr. i bøde at pille LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 13:51

rote du spurgte om hvornår man så var. Det er man pr. definition når man er 18 år.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 13:51

Pr . definition og juridisk.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-08-08 14:10

Husk at pigen stadig er i en udviklingsfase, fyren måske også , og at forskellen på om I begge er dybt forelskede eller blot kan lide at være sammen både i og uden for sengen er stor.

18-års reglen er kun aktuel ved giftemål.

Jeg har såmænd en onkel hvis kone er 8 år ældre, de blev nu gift i en moden alder...... og da jeg selv var 28 råhyggede jeg i en periode med en vulkan på 52.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 15:29

28 - 52... sig mig er du nekrofil????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 15:38

Ikke fordi....jeg husker da også da jeg var.....tror det var 23, jeg var til et selskab hvor jeg smuttede med værtindens søster på 50. Synes jeg ville gør en god gerning, og så kunne jeg jo komme i byen i løbet af en times tid. Hold da kæft siger jeg bare.....i byen glem det. Der gik 3 dage før jeg igen så dagslys, så kom hendes mand hjem. Det her er vand ved siden af http://www.rodeotyr-lejesud.dk/

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 03-08-08 19:41

aldren er blot et tal,så hvorfor ik bare bolle løs når chancen byder sig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 19:51

Ahhhh i dag trækker et stykke med Dyrlægens natmad altså en hel del.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 03-08-08 19:53

ja, eller et stykke med bart,

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 19:55

LOOOOOL Den var go

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 03-08-08 19:57

den var nok fra haribo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 03-08-08 21:20

HÆ HÆ HÆ hold nu mens legen er go

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 03-08-08 21:51

det er en kent sag at unge piger er vilde med modne mænd,,,,det er næsten ligså godt som en pose haribomix