/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Taliskoko
Fra : Nordsted1
Vist : 922 gange
30 point
Dato : 31-07-08 09:33

Jeg ser du laver wok mad på din grill, men har du så også set, hvor nemt du kan komme afsted med rengøringen af wok'en??

Vi laver altid wokmad når vi er på camping, og ikke alle steder er opvaskefaciliteterne lige gode til at stå og bakse med en stor wok..

Her løsningen...........den kan også kommes i opvaskemaskinen

http://cadacscandinavia.intoweb.co.za/index.php?page=spares&categoryid=25

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-07-08 10:00

Øv, den vil ikke linke direkte, prøv at gå ned til billederne - første række ude til højre-

Slip let folie

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 01-08-08 20:50

Sikke en god opfindelse!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-08 21:02

Ja det syntes jeg også, dejligt nemt i stedet for den store wok...

Håber rigtigt mange har set min tråd

Kommentar
Fra : prinsessemulle

Dato : 01-08-08 23:11

Ja alle fortjener at vide det hehe

Accepteret svar
Fra : taliskoko

Modtaget 30 point
Dato : 04-08-08 23:15

Nordsted1:

Tak for tippet. Det er smart.

Men det sådan, at jeg har behandlet min weber-wok med en speciel oliekur inden jeg tog den i brug, så den rengøres let med vand og en god opvaskebørtse. (Olie) belægningen der (efterfølgende) opbygges med tiden, danner simpelthen teflon laget, og på den måde bliver den nem at rengøre.

Men dit tip er genialt til camping. Jeg vil give det videre til min camping-venner.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 23:22

Min wok er nu også meget nem at rengøre, men det kan være svært at stå med wok'en i en køkkenvask, så måske du alligevel selv også kan bruge den?

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-08-08 23:23

Tak for svaret taliskoko.