/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
nordsted1 kom lige forbi !!!
Fra : piaskov
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 28-07-08 19:26

Nu kan hunden se igen !!!
Hvor er jeg glad på dine/jeres vegne.
Har du fået armene ned ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-08 19:31

Citat
Nu kan hunden se igen
det er vist insider viden, i går kunne den ikke ved jeg men tillykke Nordsted1 og strudse dræber, med at operationen gik som forventet

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-07-08 21:23

YES!!!
Osse tillykke herfra!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-08 21:26

Nej jeg har ikke fået armene ned igen.........

Vi kunne ikke dy os for lige at være helt sikre, så vi har besøgt mine forældre, sammen med vovsen, han gik lige så målrettet hen til deres trappe, sprang op og hilste på, gik rund om huset, uden at gå ind i deres hæk, som omkrandser huset. Vi satte os på deres terrasse, og hunden fik en vandskål sat frem... han besøgte sin bar flere gange, uden at gå forkert, eller støde ind i noget.

Så vi er stensikre.............Nikki kan se igen

o.v.n ... det er ikke insider viden, jeg har en meget lang og rørende tråd vedr grå stær igang, hvor jeg igen har fundet ud af, at internetvenner kan være guld værd..

Det er rigtigt at han ikke kunne se igår, men YES idag kan han

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-08 21:28

Altså, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været SÅ glad, så meget påstyr for sådan en lille fyr... hov jeg ka' rime

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-08 22:01

Citat
jeg har en meget lang og rørende tråd vedr grå stær igang
den kan jeg ikke finde det er også lige meget, godt er det at vovsen har fået synet tilbage jeg forstår godt at i er glade

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-07-08 22:14

Jamen o.v.n du drømmer ikke om, hvor glad jeg er at hunden kan gå rundt, uden at støde ind i noget, jeg lod ham gå løs hos mine forældre, sikke en forandring, han gik/løb foran mig, i lang tid har han gået bag mig, hvor han ofte er kommet for tæt på mig, så jeg har sparket ham i hovedet
Det gør altså ondt på mig, måske ikke på hunden, men dejligt at se hunden med høj haleføring

Sig mig har du grå stær? - advarsel det er en meget lang tråd

http://www.kandu.dk/Spg121371.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-07-08 22:33

Lang tråd, ja mon ikke, jeg vidste slet ikke at i har haft problemer med hundes syn i så lang tid, godt at det er ved at være overstået, det må jo være helt tilbage til den tid da vovse myrdede pivdyr.
Mine øjne fejler heldigvis ikke noget, men jeg kunne ikke vide at jeg skulle flere måneder tilbage

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-08 22:45

Hunde er nogle gode skuespillere....

Vi mennesker er førerhunden, og førehunden stritter de svage i flokken ud, derfor spiller de skuespil, dumme hunde, jeg har mistet en pragtfuld hund på den regning.

Ja, det må være lige efter han myrdede strudsen, at han blev fuldstændig blind. Vi ved med sikkerhed at han mistede synet på det ene øje lige før nytår, og det andet øje kunne vi se så småt sidst i april. Vi kontaktede dyrlægen dagen efter vi opdagede det, men der var synet allerede meget nedsat.... det grålige skær kommer først når synet er mistet.

Vi valgte at han først skulle opereres nu, så havde både vi og dyrlægen været på ferie. Det er jo et fuldtidsjob at have en nyopereret hund, han skal dryppes ti gange i døgnet+piller..

Pivdyr er gemt langt væk, han skal holde sig i ro, men lige så snart han får grønt lys fra dyrlægen, så skal han have lov at myrde videre

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 29-07-08 10:23

Tak for svaret Nordsted1.
Godt gået af både mennesker og hund.