/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Passat TDI 115 HK starter ikke
Fra : futze
Vist : 660 gange
50 point
Dato : 24-07-08 21:18

Jeg har en Passat TDI 115 HK fra 2000. Aut.
Den har kørt 300.000 km
Efter den har stået stille i 10 timer og derover, har den svært ved at starte.
Først efter at starteren har udluftet pumpen starter den.
Der er intet utæt, og der er ingen duft af dieselolie.
VW har kikket på den og skiftet en kontraventil, men kan ikke finde fejlen.
Er der hjælp på vej ?
Hilsen
futze

Kommentar
Fra : 270346

Dato : 24-07-08 21:29

Det er sikkert dit brændstoffilter som driller,der det blevet skiftet for nyligt ?
Jeg havde problem med et som var købt i Bil-team,pakning eller o ring havde ikke den rigtige størelse, så der kom luft ind i filtret.
Så prøv at få styr på det.Der skal meget batteri til at trække brændstoffet op så.
MVh.Bager.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 24-07-08 21:59

Har VW værkstedet sagt at de ikke kan finde fejlen, og sendt dig hjem.
alimak

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 25 point
Dato : 25-07-08 13:46

Citat
VW har kikket på den og skiftet en kontraventil, men kan ikke finde fejlen.

Tror du skal finde dig et andet værksted

Hvis et værksted der "fysisk" har bilen IKKE kan finde fejlen, er der ikke store chancer for en "Kandu Georg Gearløs"

Godkendelse af svar
Fra : futze

Dato : 05-08-08 15:45

Tak for svaret refi.