/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Schæferhunde navn?
Fra : mari7anne
Vist : 1673 gange
100 point
Dato : 23-07-08 23:58

Nu har vi siddet og tænkt os gule og blå og kan ikke komme i tanker om et specielt navn vi leder efter.
Håber nogen kan hjælpe os.
For nogen tid siden blev der vist nogle programmer i fjernsynet, som handlede omkring en politimand og hans schæfer. Måske hed det noget med : Hund på job??? Vi er ikke sikre.
Men spørgsmålet er: Hvad hed den schæfer han havde først og som han tog til Amerika (tror vi det var)med. Vi mener at kunne huske, at den dumpede til prøven og at han fik en anden schæferhvalp, der måske hed Kato, men igen er vi ikke sikre. Ved nogen noget om det og kan huske hundenes navne, vil vi blive meget glade.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-07-08 00:03

Hunden hed Qato... Hulgårds Qato helt præcist

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 24-07-08 00:03

Hunden han havde før den hed Fighter - men programmet handlede om Qato, som i øvrigt ikke er tjenestehund længere.

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 110 point
Dato : 24-07-08 00:07

Og lidt mere - Fighter var tjenestehund i mange år, blev slidt ned og blev faktisk aflivet i starten af programrækken..

http://www.qato.dk/?page=front

Kommentar
Fra : kgdj

Dato : 24-07-08 09:41

Tilslutter mig Vaxens svar, helt rigtigt. Held og lykke fremover.

Godkendelse af svar
Fra : mari7anne

Dato : 24-07-08 10:57

Tak for svaret vaxen.

Det var hurtig respons og gjorde at jeg ikke skulle tænke mig helt tosset over, ikke at kunne komme i tanker om svaret. Tak for det.