/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Politi scanner
Fra : Miksi76
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 21-07-08 10:33

Jeg har en Uniden 230 scanner, og har problemer med at høre bilerne.
Findes der en antenne eller en forstærker, der kan hjælpe mig?
Hvis der gør så hvilken?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-07-08 10:52

Jeg bruger denne til at sætte på vinduet og den virker OK http://www.iccom.dk/Nosy1-billed-data.htm

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-07-08 11:28

Det skal være en stærk antenne i Kbh. området, de har fået ny radio og den forvrænger signalerne til og fra bilerne.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 21-07-08 12:29

her kan du læse om alt hvad du har brug for at vide

www.dkscan.dk

Annuller spørgsmålet
Fra : Miksi76

Dato : 14-08-08 18:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål