/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Skal købe en WII til arbejde
Fra : PeterPeter
Vist : 466 gange
20 point
Dato : 17-07-08 11:14

Hej Alle
Jeg står og skal indkøbe en WII til arbejde, fordi vi skal bruge den i en fitness uge....

Har ikke selv en WII, men har dog spillet en del...

MEN, hvad skal jeg helt præcist købe:

En WII (inkl. en controler og Sports spillet)
En ekstra controler.

- Er det ikke det hele ??
Tak

/Peter

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 17-07-08 11:15

Er der evt. andet tilbehør jeg skal købe ???
.....ikke fitness måtten/spillet - den skal vi ikke spille

Kommentar
Fra : zith

Dato : 17-07-08 11:15

jo men også evt. nogle ekstra "controller" dem som er formet på en anden måde og virker med andre spil.

Men ellers ville jeg sige det var det hele.... og en skærm til at spille på slef. :P

Kommentar
Fra : zith

Dato : 17-07-08 11:17
Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 17-07-08 11:24

OK
Jeg køber ikke et Fit Board - vi skal mere spille nogle action spil....

Jeg skal altså købe en: Wii Konsol - Incl. Wii Sport samt en ekstra Wii Remote

Spørgsmål:
1.
Hvad med en Wii Nunchuk ?? Skal jeg også købe sådan en ??....

2.
Kan man spille mere end 2 spillere samtidigt ??

2.
Vi skal dyste mod hinanden (gerne hvor vi sveder) - Skulle jeg også købe "Sport Island" spillet ?? Er det godt ??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 17-07-08 11:33

Du kan ikke "spille" uden en Nunchuk.

Hvis to skal spille mod hinanden, så skal hver have en Wii Remote og Nunchuk

Kommentar
Fra : zith

Dato : 17-07-08 11:38

1 Det kan man godt det gør det mere muligt at bevæge sig rigtigt men om det gør så meget forskel ved at rører sig ved jeg ikke.

2 Der kan være 4 spillere nogle spil kan man være 8 ved 2 på hver konsol.

3 Jeg har ikke prøvet Sport Island men jeg ville da sige det ville være en god idé når i nu skal bruge til at rører jer.

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 17-07-08 11:39

Okay - så skal jeg lige forstå.....

Når jeg køber en WII, får jeg følgende med:
En WII ("computeren"), en Remote (den firkantede) og en Nunchuck (den håndformede)

Skal man spille to, skal jeg altså købe ekstra:
En Remote og en Nunchuck ?? (leveres de sammen eller hvordan...)

Er det korrekt ??

Kommentar
Fra : zith

Dato : 17-07-08 11:43

jeg tror ikke de følger med sammen man skal nok købe dem hver for sig.... og ja køb så du har ihvert fald 2 af hver så i har det... så kan det måske være nogle spil hvor man kan bruge begge dele så kan i være 4 istedet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-07-08 11:49

Det skal købes ekstra hver for sig.
Til nogle spil, kan man være 4 personer, men det står på æsken, samt hvad der kræves af ekstraudstyr.

Men god motion

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-07-08 12:00
Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 17-07-08 12:01

OK - Jeg skriver til indkøbsafdelingen og bestiller:

En Wii Konsol - Incl. Wii Sport
En ekstra Wii Remote
En ekstra Wii Nunchuk

Tak for hjælpen...

Fyr gerne løs, hvis I har andre guldkorn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-08-08 22:51

Blev det en god motionsuge ???????

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 18-09-08 12:39

Det gik helt perfekt.
Mange tak alle sammen...
Hmm... Nu skal jeg uddele point
/PEter

Godkendelse af svar
Fra : PeterPeter

Dato : 18-09-08 12:39

Tak for svaret ans.