/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
Bitmap-ressource
Fra : EazyOne
Vist : 754 gange
100 point
Dato : 09-03-03 16:50

Hejsa

Nogen der kender et godt sted hvor man kan finde bitmaps til mit "ACAD"-hus?(evt. nogen der ligger inde med nogle, de vil maile til mig)
Der er nogen inkluderet i ACAD/ADT men jeg syns ikke de er direkte relateret til husbygning.(træ, fliser, mursten, gulvtæpper osv.)
Jeg har også brug for en god, dansk bitmap-baggrund med lidt skov/mark/vand!.

På forhånd tak
EazyOne

Accepteret svar
Fra : hryttel

Modtaget 100 point
Dato : 10-03-03 09:25
Kommentar
Fra : EazyOne

Dato : 11-03-03 15:58

Hej Henning
Linket du gav mig hjalp ikke til at finde bitmaps, MEN...
Jeg fik afhjulpet nogle andre (kompatabilitets-)problemer jeg havde mellem ADT og ACAD2002, så derfor fortjener du sq pointsne alligevel.

Hilsen
EazyOne

PS. Jeg fandt MASSER af 3d-texures/bitmaps her:
http://www.3dlinks.com/textures_free.cfm
og
http://www.wireforge.com/text.html

Godkendelse af svar
Fra : EazyOne

Dato : 11-03-03 16:00

Tak for svaret hryttel.

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 12-03-03 10:43

Helt i orden,
Jeg er glad for at du har fået has på nogle af dine problemer. Jeg ville meget gerne komme i gang med ACAD men tiden!!!!
Jeg har så mange andre ting der skal klares først. "Video bearbejdelse" Så ACAD og Flash må vente...
Mvh,

Henning, Holland *<