/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
hundepasning i juli!
Fra : rebbi004
Vist : 987 gange
20 point
Dato : 10-07-08 20:26

Hej vi mangler en rigtig dyrevenlig person der kan passe vores søde 2 årige silky terrier hund. Der er tale om perioden fra den 24.juli - 10.august, altså imens vi rejser hjem til Island (der hvor vi kommer fra).
Vi bor i Søborg. Er du måske interesseret????

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 10-07-08 21:06

du er måske heldig et eller andet sted, men mange steder er alt belagt, er du ikke lidt sent ude.

jeg bor for langt væk.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : johanma

Dato : 11-07-08 01:18

Jeg ville gerne men bor i Odense så det dur jo nok ikke.... Held og Lykke

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 11-07-08 10:22

Vi har plads i "pensionen" i det tidsrum, så den er da velkommen, 100 kr. pr. dag

Pernille Norring-Agerskov
Kennel Medoc
Skærødvej 66, Annisse
DK-3200 Helsinge
Denmark
+45 48 79 36 61 / +45 61 34 04 33
www.kennelmedoc.dk

Kommentar
Fra : rebbi004

Dato : 11-07-08 19:21

Ja det kan godt være at jeg er lidt for sent ude :( Men jeg skal bare finde ud af noget fordi hele familien har købt flybilletter og det hele.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 11-07-08 20:40

Hej Prøv at spørge på "trendsales" > bazar > fra bruger til bruger > råd og hjælp . Hvis du er bruger kan du skrive der, ellers er det nemt at blive det, der er rigtig mange der skriver og læser der, så måske er du heldig, at finde en hunde passer der. God ferie til dig og hunden.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-07-08 21:11

Hundesitter.dk er en stor dansk online klub for hundeelskere.
Her tilbyder andre hundeejere Gratis hundepasning på hverdage, i weekender og i ferier.
Opret en Gratis profil på hundesitter - og søg blandt mere end 1050 danske hundesittere.
På hundesitter kan du også finde hundevenner til gåture og leg i jeres hundepark eller hundeskov.

http://www.hundesitter.dk/

God ferie

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-07-08 21:29

Hvordan kan du have garanti for, at du nogensinde ser din lille hund igen, hvis du afleverer den til vildtfremmede?

Jeg tror du skal sige jatak til den kennel der tilbyder en plads til 100 kr pr. dag... En kennel løber nok ikke nogen steder......
Og 100 kr er ekstremt billigt. ISÆR hvis det er under familiære former...

Det er svært for mig at forstå, at man kan bestille flyvebilletter uden at have sørget for plads til sin hund....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-07-08 23:31

Herregud, det er jo bare en køter Birgitta. Man kan da købe en ny, hvis den blir borte.

Kommentar
Fra : wallemom

Dato : 12-07-08 11:57

Klumme-----------------------ved ikke hvad der er bedst: Om du virkelig ER så småt kørende eller du bare er "sjov"---------------

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-08 12:01

Citat
Kvinde,skør med dyr,snakkesaglig,sort humor

Skør...Ja.
Snaksagelig...Ved jeg ikke
Sort humor....Løgn

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-07-08 13:37

MIN bekymring er ikke sort humor, men helt reel...

For de der små silkyer er altså i høj kurs.. Man kan nårsomhelst sælge sådan en lille ung hund for min. 5000 kr uden papirer, og med lidt frækhed og organiseren endnu mere. Papirerne kan enhver jo lave selv på computeren.

Det er som om at folk med hunde tror, at bare de får kontakt til nogen på en hundeside, så MÅ det være ærlige og reelle mennesker der er gode mod dyr.

---Men ligesom der kommer pædofile på arto, så kommer der også hundehandlere og andre svindlere på andre websites.
Man skal passe på sig selv, sine børn.... OG sine hunde...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-08 15:12

5.000 kr. for hunden???? Hvad vejer den...1½ kg. Det er 3.333 kr. pr. kg. LOOL Det dyrere end det japanske oksekød Wagyu, bedre kendt som "Kobe kød, som kun koster 2.570,- kr. pr . kg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-08 15:13

Indlægget hvor jeg skrev "sort humor....løgn" var ikke møntet på dig Birgitta

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-07-08 15:19

Narh... Det ved jeg godt, Klumme... Men en hurtig skimmer kunne tro, at mit indlæg også var ment for sjov.
Det er det ikke... det er dybt alvorligt ment.

Og Klumme, det er nok derfor man ikke spiser små hunde i DK..

En silky terrier med ægte DKK stambog kan sagtens koste 10-15 tusinde...

Og vaså? Jeg har lige betalt 20.000 for EN tand...
(den er der nu nok ingen, der stjæler... )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-08 15:28

Lægger du så tænderne i box om natten LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-08 15:29

Hvor pokker får du alle de penge fra. Du er pensionist så vidt jeg husker. Arbejder du sort

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-07-08 16:17

Narhar... Jeg er ikke folkepensionist endnu...

Tanden halverede godtnok min formue, men jeg kunne ikke tygge uden.
Pengene var arv fra min mor, der døde for 4 år siden... Jeg passer på det lidt, jeg har.

Næ, -tanden sitter fast. Den er SKRUUUET ned i kæben .Hvis der er nogen, der vil stjæle DEN, så må det tage mig med!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-07-08 16:39

Citat
så må det tage mig med!
Så er de fandme osse selv ude om det

Nå ok...det var nu ikke meningen du skulle aflægge regnskab

Kommentar
Fra : rebbi004

Dato : 12-07-08 18:13

Tak for jeres indlæg Hvis jeg ikke kan finde nogen troværdig her inde på nettet til at passe min hund, så har jeg selfølgelig plan B

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-07-08 18:17

...Det lyder betryggende..... Du må IKKE overlade din lille hund til nogen som du ikke ville overlade din formue eller dine børn til..

--Undskyld vi hyggesludrer i din tråd. Det er bare for du ikke skal glemme os.. Du får vel mail hver gang vi skriver indlæg.. --Og det gør vi andre osse..

Kommentar
Fra : wallemom

Dato : 13-07-08 10:55

okay.......................kender dig ikke Klumme , så jeg var måske for hurtigt ude!! Men jeg har stadig in mente at min egen dejlige hund på 10 år forsvandtud i den blå luft sidste år!! Er og bliver nok ved med at være ret skrøbelig på det punkt

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-08 11:26

Jeg vil bare lige sige, at jeg er i dialog med rebbi004 om pasning af hendes hund, vi har været hos hende og hun har været hos os og det gik godt nok. Vi har selv en Malteser og 2 katte.
molokyle kan sige god for mig, jeg kunne under ingen omstændigheder finde på at sælge hendes hun videre.... smiler næ, den skal nok få det godt, mens den er her.
Jeg kan godt forstå bekymringen, jeg ville heller ikke selv bare udlevere min hund til en fremmed.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-07-08 11:28

wallemom

Ja du var lidt hurtigt ude, men jeg kan jo bare lade være at drille. Og den jeg vill drille reagerede ikke engang Øvv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-07-08 11:32

Du og Molo har da spist hund engang...eller husker jeg forkert

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-08 14:28

Klumme...du husker ganske forkert, med mindre han har serveret det for mig uden at fortælle mig hvad det var

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-07-08 15:35

HEHEHE Det kunne da godt ligne ham. Han har været i Grønlænderbiksen og fået en stivfrossen slædehund på tilbud

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 17-07-08 15:51

Ja ikke, ved ikke hvad den mand kan finde på Jeg har nu aldrig smagt hundekød, så vidt jeg ved - så jeg aner ikke hvordan det smager. Heste - grise -køer - får - diverse dyr fra luften og vandet har jeg da smagt.