/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Hjælp, hvad skal jeg gør??
Fra : KanJegrap
Vist : 703 gange
20 point
Dato : 07-07-08 00:10

Jeg har mødt den her pige starten af 2008 og siden første gang jeg fik øje på hende. Var det som kærligheden ved første blik!
Heldigvis var hun interseret i mig! som tiden gik beyndte vi med at komme sammen og det blev lidt mere seriøst, som tiden gik! Og følelserne fra min side var tydelige og fortalte hende det tit- så hun ikke tror noget andet!

men følserne fra hendes side var ikke tydelige. og hun sage at hun elskede mig når jeg spurgte hende!! Og det virkede som om hun ikke mente det fra hjertet af og det sårede mig. og mistænker hende for meget om hun vil være mig utro. på grund af alle dem hun holdte af har gjort det imod hende og måske tror hun også det samme om mig?

Jeg beyndte med at snakke grimt til hende og sige ting jeg ikke mente, som førte til at vi ikke snakker så MEGET MEGET som vi plejde at gør og hun svar mig kold igen. når jeg viser hende mine følser. vi skændes meget osv. Det der gør det svar er at hun bor meget langt væk

Men nu er det måske ved at være slut. Fordi hun tager næsten ikke min opkald mere og svar tilbage efter lang tid!

Føler jeg har dumpet mig- men hun var også lidt udenom det! hun tager ikke mere det jeg siger til hende alvorlig ( det føles sådan) Og når jeg prøver at snakke med hende om problemerne er det at hun bliver siger eller tror jeg vil skændes med hende! ELSKER HENDE BOGSTAVLIGT MEGET <3

Kommentar
Fra : KanJegrap

Dato : 07-07-08 00:15

Når jeg ville snak med hende om problemerne er det at hun bliver hidsig eller tror jeg ville skændes med hende!!

selvom det ikke er det jeg vil. Snakker jeg stile og rolig. så bliver hun irriteret! hvad vil det sige er helt forvirret!! for elsker hende!

håber i har forstået, hvad jeg har skreven
eller spøger

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 07-07-08 00:24

Hvad var spørgsmålet__IGEN
Citat
Jeg beyndte med at snakke grimt til hende og sige ting jeg ikke mente

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-07-08 00:25

Ja du har kvajet dig, du skulle ikke have været uærlig omkring dine følelser, heller ikke bare fordi hun har såret dig eller du føler at hun holder igen.

Hvis du virkelig elsker hende, så vil du ikke begrænse hende, du ønsker det bedste for hende og du stoler på hende.

Er du helt sikker på at du ikke forveksler forelskelse og at elske? Det er to forskellige ting fra den samme skuffe.

Skriv et brev, forklar hvorfor du snakkede grimt til hende, forklar at du følte dig usikker. Skriv at du savner hende, at du meget gerne vil være sammen med hende, at du bestemt ikke vil skændes med hende. Du kan også skrive at du i hende så dit livs lys.

Skriv det som et brev der skal i postkassen, og ikke som sms eller mail. Der er stor chance for at hun smelter.

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 07-07-08 00:25

Snak med ''klumme'' i passer sammen,
medmindre han har ÆDT din DAME.

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 07-07-08 00:29

Citat
Hvis du virkelig elsker hende, så vil du ikke begrænse hende

FREE WILLY__? ud med
De tanker du har KAN GÅ hen og BLIVE GRIMME.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-07-08 00:30

ramram du skal i seng Sov godt

Kommentar
Fra : ramram

Dato : 07-07-08 00:31

JALUSI er det VÆRSTE der findes_________
og ender som regetl GALT

MEN SE MERE I TV___________

Før det GÅR helt galt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-07-08 00:33

Du er jaloux...

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 07-07-08 00:50
Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 07-07-08 00:53

Kommer IKKE IGEN på nogle af disse profiler_____
Ha d-et

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 07-07-08 00:56
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-07-08 08:57

ramram & klamigen.

Kan du ikke holde din dumme kæft du stanghamrende usympatiske stjernealkoholiker.

Jeg kan ikke se hvorfor du skal genere spørger med dit hjerneløse gylp. Skrid ud og fuck din lede kat, og hold dig fra seriøse tråde. Og alle de andre også. Du er en byld, og skulle kyles ad helvede til.

Accepteret svar
Fra : Birgitta

Modtaget 20 point
Dato : 07-07-08 14:40

Hej, KanJegrap..
Du lyder som om du er dybt forelsket.....

Kunne du ikke lige fortælle lidt mere? Først og fremmest hvor gamle er I?
Men jeg kunne også godt lide at vide, hvor meget I har forpligtet jer og hvor meget I har lovet hinanden..
Principielt ER der jo ikke noget til hinder for, at man elsker en masse mennesker? At din veninde elsker dig når du er sammen med hende, udelukker vel ikke, at hun elsker andre når hun er sammen med DEM? --Det er noget du må spørge ligeud om. Og hvis I begge to ønsker at være der for hinanden og at der ikke skal være andre for jer, så er det måske noget I skal lave en aftale om.

Jeg tror på, at din veninde godt vil være med til sådan en aftale............... Hvis altså du finder ud af at behandle hende ordentligt. For der er det med at du har "snakket grimt til hende", DET kan sagtens have skræmt hende totalt væk, hvis hun er så ung, som hun lyder... Og hvis du bare har taget fat i hende eller på anden måde været "fysisk" overfor hende når du har snakket grimt, --så ER hun væk. Og det bedste du kan gøre er at lære af det til næste gang du bliver forelsket i en pige.

Du kan IKKE tvinge eller true en pige til at holde sig til dig.. Nope!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-07-08 17:08

Citat
Hjælp, hvad skal jeg gør

Du skal begynde at opføre dig ordentligt . Hvem er du der bare tror en pige vil danse efter din pibe når du ikke kan vise bare en lille smule respekt ved at tale ordentligt. Hvis du havde været min knægt havde du fået en over nakken !!!!!!!!!
Citat
Var det som kærligheden ved første blik!

Det kan det altså ikke ha været fra hendes side og det bliver det heller aldrig igen. Du kan da ikke forvente en pige kan elske en idiot der ter sig så åndsvagt
Citat
Men nu er det måske ved at være slut.

Tænk det tror jeg også det er . Og jeg vil håbe det for du er da ikke værd at samle på . Men der er jo nemt at være bagklog .

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 07-07-08 19:22

Citat
Hvis du havde været min knægt havde du fået en over nakken !!!!!!!!!

Jeg vil sige en røvfuld

Godkendelse af svar
Fra : KanJegrap

Dato : 08-07-08 15:59

Tak for svaret Birgitta.

Hun er ikke min veninde men er/ var min kærste! hun er 19 og jeg er 20!
Vi lovede hinanden at vi ikke vil snakked med andre og at vi skulle være ærlig overfor hinaden- Men hun skrev med min ven bag min ryg ( fordi hun vil finde ud af om jeg stadig havde kontakt med min x). Men min så kaldt ''ven'' fortalte hende alt muligt løgn omkring mig til hende og det var der, hvor snakkede meget grimt til hende!
Hvordan kan hun tilalde ham at snakke dårlig om mig til hende uden hun sige det til mig og der jeg fandt ud af det løb det hele ud af kontrol!!

Jeg elsker hende meget og vi var på vej hen mod at blive forlovet ( Mere præcis at lære hinandens famile at kende)

Nu er hun ud at rejse og har ikke hørt fra hende siden! det fem dag siden. men fandt ud af at hun har fat kontaktet hendes veninder!

Troede bare at vores forhold var stærk nok og har tilgivet hende for det med min ven og meget andet!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-07-08 16:15

Jeg tror I skal blive mere voksne før I kaster jer ud i noget.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-07-08 16:26

Ved du hvad..... Det lyder som om I begge to har problemer med tillid...

Du kan ikke bestemme, hvad HUN skal gøre nu, men du kan selv prøve at finde måder at arbejde med de problemer DU har. Ellers vil de samme problemer også kunne være ødelæggende for et nyt forhold...

Det skulle helst være sådan, at når man elsker hinanden så giver man også hinanden tillid.....

Og det skal helst IKKE være sådan, at når man er forelsket, så BEGRÆNSER man sig selv og den man er forelsket i.. Det er bedre -og mere holdbart- hvis det er sådan at man hjælper hinanden med at blive frie lykkelige mennesker.

"Kærlighed er ikke at binde, men at sætte fri", -sagde en kær gammel veninde til mig engang... Hun og hendes mand holdt guldbryllup for nogle år siden..

---Ved du hvad? Når der sker sådan noget, -hvor DU mistror hende, --og HUN mistror dig, -----så ville det være RIGTIG godt for dig hvis du kunne prøve at koncentrere dig om HENDES usikkerhed. HUN var jo bange for, at du stadig skrev med din ex. DET var jo årsagen til, at hun skrev med din ven... Hun var bange for at miste dig...........

Det kan ALTID godt betale sig at bruge en masse energi på at prøve at forstå sin kæreste... og hvorfor hun siger og gør som hun gør....... I stedet for at blive vred....
Også fordi du kan IKKE give hende ægte tilgivelse for noget hun har sagt eller gjort hvis du stadig er vred over det. Og du VIL være vred så længe du ikke forstår..

Tak for accepten af mit svar.. Skriv bare igen hvis du har brug for det..

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 08-07-08 17:02

Klumme, hvor gammel var DU da, --før du begyndte at kæreste??

Det er da ligesom med at cykle...: Øvelse gør mester..