/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Bredbånd og telefoni
Fra : jesper.s
Vist : 677 gange
90 point
Dato : 03-07-08 09:12

Hej.

Jeg har surfet på nettet for at finde den billigste opkobling til bredbånd og fastnettelefoni, men synes det er lidt uoverskueligt. Er der nogen der ved, har erfaring med hvor jeg kan få den billigste opkobling?

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Vonna

Dato : 03-07-08 09:27

Prøv og se På Dansk Net
http://www.dansknet.dk/artikel/internet

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 03-07-08 09:40
Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-08 10:06

Du kan jo prøve denne side, som måske kan være en vejledning

http://www.it-borger.dk/verktojer/teleguide

http://www.pristjekket.dk/internet/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-08 11:23

Citat
men synes det er lidt uoverskueligt.

Og det vil blive endnu mere uoverskuetigt med de kommentarer du vil få her....

Det kommer jo HELT AN på dine forudsætninger og sålænge ingen kender dem, er der ingen der kan give dig et brugbart svar...

Så - HVILKE muligheder har du på DIN adresse...

Med FASTNET mener du vel fastnet via IP ?

Der skal MANGE flere oplysninger på banen for blot at komme til det tilnærmelsesvis rigtige....

Hvad er billigt for den ene er ubrugeligt for den anden hvis forudsætningerne ikke er tilstede....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-07-08 17:18

Du skal prøve at samle de oplysninger du kan finde, sætte dem op, så du kan se hvad de dækker. Så skal du gøre op med dig selv, hvilke behov du har, og ude lukke dem der ikke kan opfylde det. Herefter udelukker du alle dem der giver langt mere end det du stiler efter. Husk at have priserne med i dine vurderinger.
Jo det kan være meget forvirrende, at skulle finde den der reel er den billigste. - Men tag det stille og roligt, så du hele tiden bevare jordforbindelsen.
Reklamens magt er stor, og alt for mange lader sig indfange af denne form for propeganda!

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 04-07-08 08:13

Tak for svaret Manse9933. Super priser.