/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Ledningsdiagram Golf 3 95
Fra : steno
Vist : 8746 gange
500 point
Dato : 02-07-08 22:18

Hej

Er der nogen venlige sjæle, der ligger inde med sådan et og ville sende det til min e-mail, ville det være super.Altså : VW Golf 1,8 CL Benzin 3-dørs 1995. Der var nogen, der fandt det interessant at rippe bilen for anlæg,forstærkere, højtalere samt angeleyelygter og tågelygter, og de efterlod et fandens ledningsrod.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 02-07-08 23:04
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 02-07-08 23:38
Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 500 point
Dato : 03-07-08 01:29

Enten kan du låne en værkstedsrep-. håndbog på biblioteket (helt gratis)
sådan ser det ud når jeg søger på ’mit’ bibliotek,

Etzold, Hans-Rüdiger
So wird's gemacht : pflegen, warten, reparieren. - Bielefeld : Delius Klasing, 1995. - 302 sider : ill. & foldede tavler
På omslaget: VW Golf, ab 9/91 ; VW Vento, ab 2/92.
ISBN 3-7688-0761-4.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

62.7221 Volkswagen
Coomber, I. M.

VW Golf & Jetta / I. M. Coomber and Christopher Rogers. - Sparkford : Haynes, 1997. - ca. 300 sider : ill.. - (Haynes service and repair manual ; 1081)

På omslaget: Mar 1984 to feb 1992 (A to J registration) Petrol.
Models covered: VW Golf, Jetta Mk 2, models with petrol engines, including fuel injection, catalytic converter, Formel E, 16-valve and special/limited edition models 1043, 1271, 1595 and 1781 cc.
ISBN 1-85960-282-7.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

ELLER,.. du kan downloade em manual her (pdf. Engelsk),.. GRATIS,.

http://iponsel.com/ebook/volkswagen-golf-iii-jetta-iii-wiring-diagram-manual/2008/01/29/

VolksWagen Golf III / Jetta III Wiring Diagram Manual
Posted by jj as Automotive, VolksWagen
Main wiring diagram, 2.8L Gas Engine, Engine Code AAA Note: For A/C system wiring information for vehicles equipped with the 2.8L Gas Engine, code AAA, see Index for correct Wiring Diagram No. Relay locations Positions of relays and multi-pin connector wiring, see also “Component Locations” sections. Load Reduction Relay Emergency Flasher Relay Wiper / Washer Intermittent Relay Seat Belt Warning System Relay Dual Horn Relay Fuel Pump Relay

Note: Number in parentheses indicates production control number stamped on relay housing.
Download VolksWagen Golf III / Jetta III Wiring Diagram Manual

ELLER,.
http://iponsel.com/ebook/vw-golf-jetta-service-repair-manual/2008/01/21/

du ka’ jo også prøve Golf klub.dk

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 03-07-08 02:52

Tak for dit svar EA_HS,det var hvad jeg søgte. Til i andre tak for jeres bud.