/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Navigator 4200
Fra : Klokker
Vist : 594 gange
300 point
Dato : 25-06-08 12:28

Mangler en opladerledning fra cigarettænder og til gps , nogen der ved hvor man kan købe det i danmark. Den er købt i Lidl og jeg har en tysk netside, men synes det er lidt dyrt, så hvis der var en herhjemme.

Det er en SilverCrest Navigator 4200.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-08 12:31
Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 25-06-08 12:50

Tak granner01 , der er en til Navigator bare ikke den rigtige .

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 25-06-08 12:53

Middag´s pause forbi, kigger igen i aften.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-06-08 13:00

Jeg har søgt din navigator i danmark, men fik ingen resultater. Men her er en svensk side:

http://www.asebro.se/SilverCrestMyGuide4200.htm

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 300 point
Dato : 25-06-08 16:07

http://www.mysilvercrest.de/foto/support/DA_DK_Silverguide4000.pdf
Du kan bruge en hvilken som helst lader som giver 5 v DC ud, og som har det lille jackstik til din Navigator.
Feks:
http://www.befro.dk/shop/trust-car-charger-1308p.html
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Klokker

Dato : 25-06-08 16:23

Tak for svaret pallebhansen.

Den sad lige i skabet, godt nok ikke på dansk, men linket ,så kan det ikke være nemmere og så prisen. .

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 12-07-08 20:26

Da den så endelig kom frem , var der ikke et stik der passede til navigatoren, kan ¨så bruges til vores mobiler men alligevel ærgeligt.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-07-08 20:34

Ja det er da ærgeligt at den navigator ikke bruger samme stik som moblios.
Så må du prøve en elektronikforretning om de har det stik, og så lodde det på din oplader, i stedet for det der er der nu.
For du har vel prøvet at sætte det i, og så rykke stikket 2 mm ud.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Klokker

Dato : 18-08-08 08:16

Fik klaret det ved at få loddet stikket fra den faste oplader 220v over til det sæt jeg havde fået købt og oven i det så var det jo sat sammen med et usbstik så nu kan jeg bare oplade den via pc.

så lykkedes det og det var en butik med tog og elbiler osv. der klarer opgaven til 40kr.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-08-08 17:39

Alletiders