/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Thinkpad a21e grafikkort- hjæp
Fra : vivib
Vist : 448 gange
100 point
Dato : 25-06-08 10:16

Jeg har en Thinkpad A21e, hvor jeg skal have et nyt grafikkort. Bærbaren kører med 700mhz og 192mb/ram. Det jeg skal bruge er kun til at gå på nettet - ikke spil el. downloding, så jeg ved ikke hvilket grafikkort jeg skal se efter. Håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 10:20

Hvorfor nyt grafikkort for at gå på nettet ?????

Den har vel ikke noget udover det der er onboard.....

Kommentar
Fra : vivib

Dato : 25-06-08 10:24

Jeg har fået at vide , at grafikkortet er røget fordi jeg ikke for noget på min skærm, er sort hver gang jeg tænder den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-08 10:47

Tror ikke på den med grafikkortet....

Tror (som jeg vist omtalte i spørgsmålet) at du har fået lavet "kuk" i dine drivere.....

Var det ikke noget med en mus ?

Kommentar
Fra : vivib

Dato : 25-06-08 13:23

jo, men kan det virkelig ødelægge mit styresystem som er XP, jeg prøvede at finde den via nettet.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 25-06-08 16:23

Ja - kikser den i hele startfasen - starter den jo ikke - og dermed intet billede....

Men du har vel en opstartcd/diskette eller en resquecd.....

Kommentar
Fra : vivib

Dato : 25-06-08 16:29

Jeg får fat i en.

Godkendelse af svar
Fra : vivib

Dato : 25-06-08 19:06

Tak for svaret refi.