/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Lyd i hovedtelefon meget lav !
Fra : import1995
Vist : 654 gange
28 point
Dato : 24-06-08 08:31

Jeg har en næsten ny Fujitsu siemens Esprimo mobile v5545, hvor lyden er meget lav i hovedtelefon stikket ( udgang ), de indbyggede højtallere kan spille højt, men det er som om noget sofrware mangler, har prøvet at opdatere driver, på en anden Siemens notebook vi har er der flere muligheder for justering under lyde, på min nye kan man kun se Højtaler ??? hvad kan man evt. gøre

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-06-08 09:50

Kontrolpanel lydindstillinger

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 24-06-08 09:56

beklager der kan jeg ikke ændre noget !!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-08 10:07

lydstyrke - højtalerindstillinger - avanceret og prøv dig frem

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 24-06-08 10:18

Under avanceret er der ikke rigtig noget at vælge imellem som på de andre maskiner vi har, som om der mangler noget !!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-08 10:33

Citat
Under avanceret er der ikke rigtig noget at vælge imellem som på de andre maskiner vi har

Hvad er det da der mangler som de andre maskiner har ????

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 24-06-08 10:36

På de andre står der Internal speakers / Headphone, men på denne kun Internal speakeres, lykortet er fra Connex tror jeg det hedder !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-08 10:56

Citat
Internal speakers / Headphone

Tja...

Hvis du har andre lydprogrammer på komputeren konflkter det måske med Windows eget - ellers kan jeg ikke rigtig se HVORFOR det står på engelsk....

Du må have fat i "brugsforvirringen"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-08 10:57

Måske forkerte hovedtelefoner....

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 28 point
Dato : 25-06-08 04:56

Måske er det en impedanstilpasning der skal til?

Groft sagt, kan man jo ikke få megen lyd ud af et par 100 watt højttalere, når det er sat direkte på stikket til hovedtelefoner. - Hvis du forstår hvad jeg mener med impedanstilpasning!

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 25-06-08 08:20

Ved ikke helt hvordan det skal løses, men kan se andre har samme problem under helpdisk hos siemens !

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 05-08-08 10:08

Tak for svaret severino.