/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Købe en avis
Fra : helpmeifyoucan
Vist : 530 gange
20 point
Dato : 23-06-08 09:58

Jeg så engang en tegning/skitse over hvilken vej en mand og en kvinde ville gå for at købe en avis eller 1 liter mælk. I følge tegningen ville en kvinde gå en lang omvej. Kan nogen skaffe denne eller fortælle hvor jeg finder den?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-06-08 10:10

Kan ikke huske hvor men prøv at skrive sjov i din browser så vælter det frem Det var noget med et kort set oppefra og noget med kvinden lige skulle forbi div. forretninger ik

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-06-08 10:11

Det er jo bevist at kvinder får de samme stoffer frem i hjernen ved handel som Mænd får frem ved tanken om sexuel udskejelse

Accepteret svar
Fra : achton

Modtaget 30 point
Dato : 23-06-08 10:20
Godkendelse af svar
Fra : helpmeifyoucan

Dato : 23-06-08 10:42

Tak for svaret achton. Det var lige præcis den!

Kommentar
Fra : achton

Dato : 23-06-08 11:38

Velbekomme.