/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
60 min lazer maskine
Fra : Trine08
Vist : 633 gange
50 point
Dato : 20-06-08 16:19

Hej

Så 60 min igår.
De havde et indslag om en lazer maskine som kunne bruges i millitæret.
Den "slår" med varme, således at hvis der er en oprørs gruppe, så skyder man ind i dem med den maskine.. og så flytter de sig..
Men det er uden at lide overlast på nogle måde....
Jeg er ikke helt med på hvordan den virker, så er lidt svært at forklare...

Håber der er en der har et link...hvis det på dansk er det jo dejligt...ellers bare engelsk =)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-06-08 17:02

Kan ikke finde noget det er nok systemhemmeligheder

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-06-08 17:30

Det var nok hjernebølger der sagde.
"Det er mor, kom hjem"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-06-08 19:19

Den kender jeg godt...........................når jeg sidder for længe sammen med naboerne og pilser -
Så kan jeg mærke den der varmebølje fra konens falkeblik.

Men den de andre bruger, er nok ikke lazerlys. (som er en koncentreret stråle)

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 20-06-08 20:06

den virker med radiobølger (ikke microbølger) kan ikke lige huske hvilke område der bruges.
har set det på Discovery i programserien "Future Weapons" torsdag aften kl.23 til 00
et meget intresant program

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-06-08 20:15

Jeg har set våbnet med lydbølger, meget effektivt

Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 50 point
Dato : 20-06-08 20:24
Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 20-06-08 21:47

Tak for svaret Mad_Nuser.

Kunne ikke få den til og loade, men fandt hvad jeg ledte efter pga den side du henviser til =)

her eks http://www.youtube.com/watch?v=SVsH88jVNmU

Ser ud til og være et rimlig godt våben..